Unban hakemus - taape85 - 110000139eb4705 (Hex)

erkka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
7
0
1
Käyttäjänimi: erkka

Steam nimi: taape85
Steam HexID: 110000139eb4705 (Hex)
Koska sait bännit: 7 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198931986181/

Bännien syy: yleinen perseily henkilö varasti auton sen jälkeen kiipesi torniin ja tappoi itsensä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: bänneistä on varmaan yli kaksi vuotta ja silloin alotin rpeen ja en tiennyt vielä miten rpeetetään luulen että olen jo oppinut läksyni ja silloin kun alotin niin en tiennyt miten rpeetetään haluaisin kovasti unbannit koska aina ollut hyvä servu ja haluaisin tulla kattoo mikä meininki servulla kun ei oo ollu pitkään aikaan sielä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerrotko mitä sääntöjä rikoit tuossa tilanteessa, josta olet saanut bannit?
 

erkka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
7
0
1
rikoin sääntöjä sillä että varastin poliisi auton kun olin raudoissa ja sitten ajoin sillä poliisi autolla vaikka oli raudat eli failRP ja sitten en kunnioittanut hahmon henkeä ja ajattelin silleen että tää on vain hahmo ja tapoin hahmoni hyppäämällä tornista alas tahalteen elikäs power game ja failrp näistä syistä sain bännit ja ymmärrän säännöt ja tämä ei tule toistumaan
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Miksi toimit näin, jos kerran tiesit, että rikoit tässä useampaa sääntöä? Miten toimisit tulevaisuudessa vastaavassa tilanteessa, että poliisi on saanut sinut kiinni ja olet raudoissa?

Korjauksena vielä, että power game tarkoittaa pelissä olemattoman asian käyttämistä, esim. leikit, että sinulla on pommi. Sellaista tässä tapauksessa ei ilmeisesti tapahtunut.
 

erkka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
7
0
1
seuraavaksi kun poliisi ottaa minut kiinni ja olen raudoissa tottelen poliisia ja sääntöjä elikkäs seuraavalla kerralla en lähde ajamaan autoa raudoissa tai hyppäämään tornista alas ilman syytä tai clokaa toimin tilanteessa silleen koska en ollut älynnyt vielä rp:een ideaa tai roolipelannut kunnolla ja olin silloin ihan retardi pikku jonne joka ei osannut rp:tää siksi rikoin sääntöjä olen pahoillani siitä lupaan että tämä ei tule tapahtumaan enään ikinä, ja ymmärrän säännöt ja en silloin vielä tiennyt että tämä on todella hyvä roolipeli serveri olen pahoillani jos saan wl takaisin niin tämä ei tule toistumaan enään ikinä!!
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Oletko hankkinut banniesi aikana roolipelikokemusta muilta servereiltä? Mistä ja kuinka paljon?

Jos pääsisit takaisin serverille, niin millaista hahmoa aikoisit pelata?
 

erkka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
7
0
1
olen hankkinut roolipelikokemusta aika monelta serveriltä esim pelimaailmaRP ja FinlandiaRP varmaan kummaltakin serveriltä 90h ja jos pääsisin takas farssirpeelle niin alkaisin varmaan pelaamaan jotain ensihoidossa olevaa hahmoa joka on kiva kaikille ja ajelisi aina töihin pyörällä ja olisi vapaa ajalla torilla hengailemassa minulla on yhteensä roolipeli kokemusta 250h
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerro 5 hyvää syytä, miksi minun pitäisi päästää juuri sinut takaisin palvelimellemme.

Huomautan myös, että torilla hengailu on Farssilla kielletty. Suosittuja hengailupaikkoja ovat mm. Yellow Jack sekä mekaanikon ja Benny'sin pajat.
 

erkka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
7
0
1
(1. olen aktiivinen pelaaja ja olen joka päivä servulla 15.00 - 23.00) (2.kunnioitan ylläpitoa) (3. kunnioitan sääntöjä ja en ole perseilijä vaan kunnon rpeettäjä) (4.olen vanha jäsen farssi rpeellä ja haluaisin tulla katsomaan mikä meno nykyään servulla) (5.haluaisin tulla rpeettämään sinne servulle koska sielä on kuulemma jotain tapahtumia kun kattoo discordissa olisi todella mielen kiintosta tulla servulle kattomaan tapahtumia) olisin todella kiitollinen jos pääsisin vielä servulle pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen juuri unbannanut sinut palvelimelta. Tervetuloa takaisin pelaamaan!

Kertaathan vielä säännöt ennen palvelimelle liittymistä.