Unban hakemus - Talateppi - 76561199111276667

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
Käyttäjänimi: Talateppi

Steam nimi: Talateppi
Steam HexID: 76561199111276667
Koska sait bännit: 28 Joulukuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111276667/

Bännien syy: Alhaisella roolipelillä hakkasi vain porukkaa menemään vaatekaupalla varoittamatta. Usean eri henkilön hakkaamisen jälkeen päätetty poistaa palvelimelta.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bannit siitä kun en hakannut ketään mutta minun irl kaveri väitti niin poliiseille koska hän on minun kaveri ja se oli vähän niinkuin vitsillä soitettu ja poliisit uskoi vaikka ei todisteita löytynytkään että olisin mukamassa hakannut jonkun ja oikeassa elämässä hakataan myös muita ihmisiä paljon joten miten pelasin failRp:tä kun sehän on niinkuin oikeaa elämää. Enkä hakkaisi ketään koska ei siinä olisi mitään järkeä kiitos ja toivon pääseväni takaisin pelaamaan kavereitten ja muitten henkilöitten kanssa koska se oli oikeasti hyvä servu. Toivon myös poliiseilta että hankkikaa todisteet ennenkuin tuomitsette syyttömän/syyllisen

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Poliisit eivät päätä siitä kuka saa bannit. He voivat vain sakottaa tai laittaa putkaan/vankilaan. Jos jossain tilanteessa mielestäsi poliisi toimii väärin, voit tehdä poliisivalituksen sille varatussa omassa osiossa.

En ole admin, joka sinulle antoi bannit, mutta olen varma, että jokainen tämän serverin admin vaatii todisteet ennen kuin bannaa. Luultavasti hän on siis seurannut toimiasi sivusta. Unban-hakemuksessa ei kannata valehdella.

Oikea HexID:si on 1100001449b087b
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
Sitä en vaan ymmärrä kun minut bannattiin kun nyt kuulemma hakkasin henkilöitä niin tehdäänhän niin oikeassakin elämässä :(
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Vaikka roolipeli kuvastaakin oikeaa elämää ja oikeassa elämässä tapahtuu välillä kaikenlaista typerää, niin roolipelin pitäisi olla silti kivaa kaikille. Kenelläkään ei ole hauskaa, jos joka nurkan takaa joku hyökkää koko ajan hakkaamaan sillä verukkeella, että oikeassakin elämässä niin voisi tapahtua...

Tämän vuoksi, toisin kuin oikeassa elämässä, tässä pelissä on sääntöjä, kuten esimerkiksi:

1.4. Käytä sääntöjä lukiessa ja tulkitessa maalaisjärkeä. Vastaus kysymykseesi ei ole yleensä; mikä sinua hyödyttää eniten, vaan mikä on loogisinta.

2.4. Tiedosta: Jotkut pelaajat eivät välttämättä pidä siitä, että heidät raiskataan pelissä(vaikka sinä siintä saattaisit pitää). Tämmöisistä kyseenalaisista asioista roolipelaaminen on kielletty. Kyseenalaisiin aiheisiin kuuluu, mutta ei rajoitu: raiskaukset, seksuaalinen ahdistelu, terroriteot.

2.5. Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.

3.1. RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerro minulle mitä sinun pitää tehdä roolipelissä ennen kuin voit lähteä vahingoittamaan toista pelaajaa? Entä keitä muita pelaajia et voi alkaa hakkaamaan? Missä nämä säännöt eivät päde?
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
Syy: FailRP, RDM - Alhaisella roolipelillä hakkasi vain porukkaa menemään vaatekaupalla varoittamatta. Usean eri henkilön hakkaamisen jälkeen päätetty poistaa palvelimelta.

Löin pari kertaa kaveriani ja yhtä randomia eli en nyt useasta tiedä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Saat kyllä unbannit, jos vastaat asiallisesti kysymyksiin, joilla selvitämme, että olet lukenut kaupungin säännöt ja vakuutat meidät siitä, että aiot niitä tulevaisuudessa noudattaa. Halutessasi voimme kyllä myös lopettaa tämän hakemuksen käsittelyn tähän.

Jos haluat, että hakemuksen käsittelyä jatketaan, niin ole hyvä ja vastaa esittämiini kysymyksiin:

Kerro minulle mitä sinun pitää tehdä roolipelissä ennen kuin voit lähteä vahingoittamaan toista pelaajaa? Entä keitä muita pelaajia et voi alkaa hakkaamaan? Missä nämä säännöt eivät päde?
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
No siis minulla pitää olla suoravaikutus toiseen pelaajaan siinä RP tilanteessa että saan vahingoittaa toista pelaajaa. Minulla ei ole asiaa alkaa hakkaamaan niitä joihin minulla ei ole mitään RP vuorovaikutusta tai hyvää syytä tappaa. Ja jos tarkoitit missä tilanteessa saa käyttää voimakeinoja niin sinun pitää ilmoittaa siitä henkilölle että voit mahdollisesti käyttää voima keinoja jos sinulla on hänen kanssaan RP vuorovaikutusta.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Oikein. Sinun pitää varoittaa toista pelaajaa, että aiot käyttää voimakeinoja. Näin hän saa aikaa reagoida asiaan.

Vielä jäi vastaamatta kahteen jälkimmäiseen kysymykseen eli keitä muita pelaajia et voi alkaa hakkaamaan ja missä nämä säännöt eivät päde?
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
En voi alkaa hakkaamaan niitä henkilöitä johon minulla ei ole sitä RP vuorovaikutusta tai mitään hyvää syytä hakata, enkä myöskään aivottomia eli nbc:tä. Ja jos ymmärsin oikein tuon kysymyksen ''missä nämä säännot eivät päde'' niin ne ei päde niissä tilanteissa kun on RP vuorovaikutusta toisen pelaajan kanssa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tarkennan kysymyksiä:

1. Kaupungissa on tietty ammatti, jonka edustajia et saa pahoinpidellä vaikka kaikki muut ehdot täyttyisi. Mikä tämä ammatti on?

2. Millä alueilla kartasta ei päde ns. RDM-sääntö eli voit hyökätä muiden kimppuun varoittamatta?
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
Joo anteeksi en ymmärtänyt noita aluksi

1. Virkapuhuihin pukeutuneita ambulanssityöntekijöitä ei saa pahoinpidellä

2. Redzone alueilla jotka ovat merkittynä karttaan punaisina rinkuloina
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
Hakemuksen käsittelyä jatketaan aikaisintaan 20.1.2021.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
No niin, kerrotko millaista hahmoa aiot pelata, jos pääset takaisin serverille?
Kerro minulle 5 hyvää syytä, miksi minun pitäisi unbannata sinut.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Sinulla on 48 tuntia aikaa vastata esittämääni kysymykseen tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 

Talateppi

Uusi käyttäjä
28 Joulukuu 2020
10
0
1
Aion pelata mukavaa, realistista ja rikollista hahmoa.
Haluaisin unbannit, koska minun usea kaveri pelaa siellä.
Haluaisin myös servulle koska siellä on suhteellisen paljon pelaajia kokoajan joka on minusta iso plussa.
Servulla on myös asiallisia henkilöitä josta tykkäsin.
Haluaisin servulle myös siksi, koska tämä on paras servu mitä olen pelannut tähän mennessä.
Servulla on, myös tietääkseni npc:itä joita ei kaikilla servuilla ole ja se on myös iso plussa.
Toivon todella pääseväni takaisin kaupunkiin :).
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen päättänyt hyväksyä hakemuksesi ja poistaa bannisi. Pääset siis jälleen serverille pelailemaan.

Käythän vielä ennen serverille paluuta kertaamassa säännöt ja ohjeet.