Unban hakemus - Tohtori - 1100001191f4608

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
Käyttäjänimi: Atte55

Steam nimi: Tohtori
Steam HexID: 1100001191f4608
Koska sait bännit: 19 Marraskuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381745672/

Bännien syy: tapoin kolme ihmistä aika lyhyellä aikavälillä. RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Siis bännit sain siitä kun olin tappanut liikaa ihmisiä tunnin sisään oisko ollut kolme ja ne oli ryöstön yhteydessä. en tiiä miksi tapoin ne ja oon miettinyt asiaa ja en tiiä yhtää että miksi olin niin tyhmä ja kadun sitä vieläkin enkä tule tekemään niin enää ikinä lupaan sen:(. Tiedän että en voi kauheen hyvin teille sitä todistamaan, mutta huomaatte sen että en tule saamaan enään bännejä RDM takia. Haluaisin vaan takas pelaamaan lempi rp servulleni.
Ja en oo ihan varma tosta päivämäärästä, mutta se oli marraskuussa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
JOs nyt saat unbannin palvelimelle niin kerro minulle millaisella hahmolla ajattelit pelata?

Mitä hahmosi tulee tekemään saadakseen rahaa?
Ja keksi pitkien vastausten kera 3 syytä miksi sinun tulisi unbannit saada palvelimelle?
 

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
Ajattelin pelata hahmolla ketä on perheen isä joka tulee kontulasta ja tekee laillisia töitä elättääkseen perheensä ja joskus voi olla että likastaa kätensä ja joutuu huumebisneksiin. 1. Koska haluan pelata minun mielestäni parhaalla rp servulla missä on asiallista porukkaa. 2. Minun kavereitani on siellä pelaamassa niin haluaisin pelata niitten kanssa sillä servulla. 3. Koska olen ollut nytten lähemmäs kuukauden bänneillä ja olen katunut tekooni ja olen kehittynyt kuukauden aikan tässä pelissä kun olen pelannut muilla servereillä.
 

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
Siis olen pelannut pelkkää Aeroxcityä koko kuukauden ajan joka päivä. Tullut tunteja siellä servulla 60h nyt sen kuukauden aikana.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Heissuli vei!

Selitä sanasta sanaan mitä RDM tarkoittaa?

Oletko mielestäsi kehittynyt RP hommissa tuossa ajassa mitä olet Aeroxcityllä viettänyt?
 

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
Älä tapa ilman syytä missään tilanteessa jalkaisin tai kulkuneuvolla.

Olen omasta mielestäni kehittynyt rp:eettämisessä koska olen pelannut nytten Aeroxcityä sen 100h bännien aikana. Ja olen ollut mekaanikolla töissä ja nytten olen tuunaamossa töissä.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Suosittelen vielä lukemaan säännöt ajatuksella läpi, niistä oppii erittäin paljon.

Vastaa seuraaviin kysymyksiin rehellisesti:

-Miten toimisit erillätavalla jatkossa?

-Mikä on sinun mielestäsi hyvä syy hyökätä toisen roolipelaajan kimppuun?
 

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
1. Toimisin seuraavan kerran asiallisesti tervehtisin ja kysyisisin kuulumiset enkä menis tappamaan koska ei se ole oikein millään tasolla roolipelaamisessa.

2. Minun mielestäni jos toinen ihminen lyö minua niin voin motata vähän takaisin, mutta ei ole muuta syytä kenenkään tappamiseen/hakkaamiseen. Koska se ei ole oikein roolipelaamisessa hyökätä toisen kimppuun ilman syytä. Ei ole myös mitään syytä että miksi pitäisi tappaa ketään!
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Sinulle on aikaisemmin mainittu myös metagamingista.

Mitä tämä mielestäsi tarkoittaa?

Miten toteuttaisit alusta loppuun toisen pelaajan ryöstämisen?
 

Atte55

Uusi käyttäjä
1 Joulukuu 2020
6
0
1
Metagaming meinaa sitä että sinä et saa käyttää RP:n ulkopuolella saatua tietoa hyväksesi. Menisin hänen luokse pyytäisisin nostamaan kädet ylös ja sittenkun hän nostaa kädet ylös tutkin hänen taskunsa ja otan tarvittavan ja lähtisin menee ja aika vikkelään ennenkun poliisit tulisi.
 
Viimeksi muokattu:

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei!

Olen päättänyt hyväksyä unban-hakemuksesi.

Ennen palvelimelle palaamista käythän vielä kertaamassa säännöt ja ohjeet, sekä sisäistä ne.

Jatkossa et tule saamaan unbanneja yhtä helposti.

Tervetuloa takaisin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.