Unban hakemus - Vaino420 - 1100001178b811e

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

EeppinenMammutti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Joulukuu 2020
5
0
1
Käyttäjänimi: Vaino420

Steam nimi: Vaino420
Steam HexID: 1100001178b811e
Koska sait bännit: 10 Joulukuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355284254

Bännien syy: FailRP - Ajaa käsiraudoissa + Alhainen rp taso - Ajelee ympäri poliisiasemaa jatkuvasti varastetuilla autoilla ja kun saa poliisit peräänsä ajaa helvetin kyytiä maastoon ja matka jatkuu.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Bannien syystä ei ole mitään erityistä selitettävää, onhan se bannien kuvausta lukiessa päivänselvää miksi sain bannit, ja kyllä ne ansaitut olivatkin. Silloin kun sain bannit, en ollut pelannut koskaan aijemmin RP:tä, ja en ottanut peliä kovin tosissani, vaan sekoilin kaverini kanssa. Varastelin vain autoja ja koitin houkutella poliiseja perääni. Farssissa pelaamisen jälkeen lopetin RP:n kokonaan hetkeksi, mutta viimeaikoina olen taas innostunut RP:stä ihan tosissaan. Olen katsonut RP:stä videoita, ja kokeillut muita RP servereitä, mutta ne eivät olleet yhtä hyvin tehtyjä ja yhtä aktiivisia kuin Farssi. Siksi haen nyt takaisin Farssiin. Olen kerrannut säännöt ja nyt oikeasti noudattaisin niitä. Ottaisin RP:n tosisani ja koittaisin oikeasti luoda itselleni mielenkiintoista hahmoa ja miettiä, mitä tekisin oikeassa elämässä. Sitten vielä tuosta käsiraudoissa ajamisesta, sitä minä en viimeksi kyllä tahallani tehnyt, kävi vain täysi ajatuskatkos ja jotenkin ajattelin, että se olisi ok ajaa käsiraudoissa. Sitten tajusin mitä tein, pysäytin auton, ja sain bannit. Myöskin tuosta maastossa ajamisesta, miettisin jatkossa, millä autoilla oikeasti voisi ajaa maastossa (viimeksi ajoin siellä siis kuorma-autolla joka ei tietenkään ole mahdollista)

Olen siis nyt oikeasti kiinnostunut RP:stä enkä sekoilisi, olen kerrannut säännöt ja toivoisin, että pääsisin takaisin Farssiin pelaamaan, virheistäni oppineena.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Morjesta!

Mitä muita palvelimia olet kokeillut ja kuinka paljon tunteina?

Minkälaisen uuden hahmon toisit palvelimelle? Ja kerro kattavasti tausta tarina.

Olet kerrannut säännöt joten, kerro minulle mitä kaikkia sääntöjä rikoit kyseisessä tilanteessa?
 

EeppinenMammutti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Joulukuu 2020
5
0
1
Muut rpt: Olen kokeillut muutamia muita palvelimia, kuten crucialcityä ja kuningasrptä ja pelasin niillä noin 15 tuntia ja olen myös katsonut videoita farssirp:stä, joiden kautta innostuin pelaamaan siellä kunnolla.

Hahmon taustatarina: Taneli Lähteenmäki on 26-vuotias mies. Hän on aina ollut rehellinen ja moraalinen ihminen, mutta saattaa joskus hieman hätiköidä ja tehdä päätöksiä, joita hän katuu myöhemmin. Häntä on myös toisinaan helppo huijata, ja hän saattaakin lupautua tekemään jotain, mitä ei haluaisikaan tehdä mutta kyllähän nyt lupaukset on pidettävä. Taneli on yleensä kuitenkin rauhallinen ja rehti kansalainen, joka on aina valmiina tutustumaan uusiin ihmisiin. Hetki sitten Taneli joutui lähtemään pieneltä kotipaikkakunnaltaan jossa oli aina asunut, koska ei pystynyt löytämään sieltä töitä. Hän on edelleen hieman katkera tästä, eikä suurkaupunkiin muuttaminen ollut koskaan hänen ykkösvaihtoehtonsa, mutta tässä nyt ollaan, uusi elämä edessä. Taneli on aina haaveillut rikastumisesta, mutta ymmärtää että sen eteen pitää työskennellä kovaa. Hän toivookin löytävänsä uudesta kaupungista jonkin työpaikan, mistä hän nauttii ja saa hyvän palkan. Hän toivoo myös tapaavansa uusia, mielenkiintoisia ihmisiä ja saavansa uusia ystäviä, nyt kun vanhat asuvat kaukana. Taneli ei ole sellainen ihminen joka lyö takaisin kun häntä lyödään, ja jos joku osoittaa häntä aseella ja pyytää rahaa, ei Taneli epäile avata lompakkoaan. Hän on siis rehti kansalainen, joka pitää uusien ihmisten tapaamisesta, mutta on myös mahdollista, että hänet huijataan jonain päivänä tekemään jotain rikollista, ehkä ilman että hän edes sitä itse tajuaa.

Rikotut säännöt:
Ajaa käsiraudoissa (FailRP, oikeasti ilman käsiä ei voi ajaa)
Ajelee ympäri poliisiasemaa jatkuvasti varastetuilla autoilla (FailRP, oikeasti en menisi poliisiasemalle vasta varastetulla autolla)
Ja kun saa poliisit peräänsä ajaa helvetin kyytiä maastoon ja matka jatkuu (Powergame ja FailRP, oikeasti kuorma-autolla ei onnistuisi pystysuoran vuorenseinämän ylös ajaminen 100 km/h)
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Olet aiemmin saanut varoituksen myös meta-gamingista. Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Millä tavalla olet rikkonut kyseistä sääntöä?
 

EeppinenMammutti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Joulukuu 2020
5
0
1
Olen tosiaan kerran aiemmin saanut varoituksen, mutta mielestäni varoitus ei varsinaisesti tullut metagamingistä, vaan varoitus tuli siitä kun olin teholta pääsemisen jälkeen palannut tilanteeseen jossa olin ollut ennen teholle joutumista, joka on tietysti kiellettyä. Metagamingiähän se tietenkin siltä kannalta oli, että hahmoni unohtaa teholle joutuessaan viimeisen kahden tunnin tapahtumat, jolloin käytin hyödykseni siis tietoa jota ei hahmollani ollut.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta!

Haluaisin kuulla 5 erittäin hyvää ja laajalti perusteltua syytä hyväksyä unban-hakemuksesi.
 

EeppinenMammutti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Joulukuu 2020
5
0
1
1. En tule toistamaan virheitäni. Olen kerrannut säännöt, sisäistänyt ne paremmin ja oppinut virheistäni. Nyt pitäisin säännöt tarkemmin mielessä kun pelaan ja miettisin pelatessani, että mikä on realistista ja mitä oikeasti tekisin tilanteissa, joihin joudun.

2. Olen nykyään motivoitunut rp:ttämään kunnolla. Kuten jo mainitsin, olen bannieni aikana kokeillut muitakin rp-palvelimia ja katsonut rp-videoita joiden kautta olen innostunut rp:ttämään, tällä kertaa kunnolla ilman sekoilua.

3. Hahmoni olisi mielenkiintoinen lisäys. Yksi asia joka tekee rp:stä mielenkiintoisen on hahmot, joilla on luonteita, taustatarinoita ja ihmissuhteita. Mielestäni hahmollani on mielenkiintoiset luonteenpiirteet, ja uskoisin että ne saattaisivat johtaa mielenkiintoisiin tilanteisiin ja ihmissuhteisiin. Mielenkiintoiset hahmot palvelimella tekevät kaikkien kokemuksesta mukavempaa.

4. Farssi on minulle juuri sopivan "totinen" palvelin, jossa ihmiset eivät sekoile ja rp toimii. Siksi olen todella motivoitunut pelaaman farssissa, ja yleensä kun on motivoitunut tekemään jotain, se myös onnistuu hyvin.

5. Aktiivinen pelaaja palvelimelle. Kuten hahmoni kuvauksesta huomaa, hän ei luultavasti rupeaisi rikolliseksi ja on myös kiinnostunut hankkimaan rehellisen toimeentulon. Ainahan palvelimelle kelpaa uusi taksikuski, sairaanhoitaja tai muu työntekijä, joka pelaa aktiivisesti, noudattaa sääntöjä ja on mukana luomassa kaikille parempaa rp-kokemusta
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Kiitos kattavista vastauksista!

Miten toteuttaisit alusta loppuun toisen pelaajan ryöstämisen?
 

EeppinenMammutti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Joulukuu 2020
5
0
1
Jos haluaisin ryöstää jonkun, niin:

Ensiksi hankkisin aseen, jolla uhata ryöstötilanteessa. Puukko olisi luultavasti helposti hankittavissa.

Sitten päättäisin, missä teen ryöstön. Mahdollisimman kaukana poliisiasemasta, jossain missä ei ole paljoa ohikulkijoita.

Kun löytäisin ryöstettävän pelaajan, koittaisin houkutella häntä vähän sivummalle. Sitten otan puukon esiin ja pyydän antamaan rahaa minulle ja uhkailen puukottaa hänet, jos ei tottele.

Jos toisella pelaajalla onkin tuliase, laitan puukon pois ja pyydän saada poistua paikalta ja unohtaa koko jutun. Jos se ei hänelle käy, ei auta muu kuin jäädä paikalle odottamaan poliisien saapumista ja vankilareissua.

Jos toisella pelaajallakin on puukko, luultavasti poistuisin paikalta mahdollisimman nopeasti ilman että syntyy tappelua ja etsisin helpomman ryöstettävän myöhemmin.

Jos toinen pelaaja antaa kiltisti rahaa, otan sen ja pyydän että voidaan unohtaa koko juttu. Sitten poistun mahdollisimman nopeasti paikalta.

Jos toinen pelaaja ei suostu antamaan rahaa, uhkailisin häntä lisää puukolla ja jos ei jostain syystä silti suostuisi, niin puukottaisin hänet ja pakenisin paikalta.

Onnistui ryöstö tai ei, jos pääsen pakenemaan paikalta niin pysyttelisin jonkin aikaa piilossa ja kaukana ihmisistä, poliisit ovat nimittäin luultavasti silloin perässäni.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.