Unban hakemus - Vili - 1100001398c3429

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Käyttäjänimi: Vilsu

Steam nimi: Vili
Steam HexID: 1100001398c3429
Koska sait bännit: 8 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198925755433/

Bännien syy: RDM - Ampui poliisit varoittamatta asekaupalla, ei ollut ryöstöä käynnissä eikä mitään. Poistettu palvelimelta jatkuvien rikkeiden johdosta.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No moro!
Tosiaan olimme porukalla asekauppaa ryöstämässä, minut pistettiin hakkeroimaan. Hakkerointi sitten kusi ja yritin uudelleen jonka jälkeen minulla oli hakkeroinnin piipitys jäänyt soimaan, lähdin ajamaan pois asekaupalta että piipitys lähtisi, tulin takaisin ja kyseinen piipitys ei ollut siltikään lähtenyt. Tämän jälkeen olin aikeissa reconnectata, mutta yhtäkkiä paikalle saapuikin poliisipartio jotka sitten juoksivat asekaupan taakse. Ammuin sitten "varoituslaukauksen" kyseessä olevien poliisien taakse (jonka minä ainakin kuulin mutta jota muut eivät kuulleet kun vodia katsottiin, joka on aika kummaa sillä minulla ei ollu minkään sorttista äänenvaimenninta. Mutta takaisin asiaan.) Tämän varoituslaukauksen jälkeen annoin varautumisaikaa 2-3 sekuntia (mikä on aivan liian vähän) jonka jälkeen katsoin kun toinen poliisi meni piiloon ja toinen vain jatkoi juoksua. Tämän jälkeen ajattelin että tätä toista poliisia joka jatkoi vain matkaa ei kiinnosta jonka jälkeen ammuin hänet. Tässä RDM kriteerit täyttyi sillä en antanut poliiseilla kun sen 2-3 sekuntia varautumisaikaa.
Mietin itse tätä "jatkuvien rikkeiden johdosta". Mistä rikkeistä? Muistaakseni viimeisin note jonka olen saanut on 19.2 tapahtunut FAILRP . (voin toki olla väärässä sillä enhän minä nää niitä josta minulle ei olla ilmoitettu).
Lisäksi tämä on tällä hetkellä ainoa serveri jolla haluan pelata. En täälä olisi muuten päälle vuotta ja yli 2000 tuntia viettänyt.

Laitetaan nyt tähän perään että tällä unban hakemuksella ei ole mikään kiire teen tämän nyt kuitenkin valmiiksi. Käsitelkää sitten kun on aikaa/ kun te jaksatte. Eihän niistä bänneistäkään ole kuin vasta päivä :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Koska ilmeisen usealla on nyt mennyt ohi jotain todella pahasti, lienee parempi nyt kommenoida tähän selvennykseksi.

RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty.

"Varoituslaukausten" ampuminen toista pelaajaa kohti, ilman, että sinulla on minkäänlaista roolipeliä käynnissä pelaajan kanssa on kielletty ja se tuomitaan RDM säännön mukaisesti. Varoituslaukausten ampuminen itsessään ei käynnistä mitään RP sessiota.
 

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Vastaavissa tilanteissa jossa tulisin ampumaan, ampuisin varoituslaukauksen joko ilmaan tai sitten eri suuntaan/todella kauas, niin etttä se ei voi vahingossakaan osua toiseen pelaajaan, tai sitten jos toinen pelaaja on lähellä/huuto etäisyydellä, varoittaisin kyseistä henkilöä että tulen ampumaan.
 

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Ensin ryöstäisin asekaupan, jonne poliisit sitten saapuisivat. Tämän jälkeen ilmoittaisin että aion ampua heidät, jos he eivät poistu paikalta. Jos he eivät tottele ampuisin heidät vasta sitten.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Kerro minulle tarkasti miten ryöstät asekaupan. Aloita valmisteluista ja luo kaksi eri lopputulosta, toisessa jäät kiinni poliiseille ja toisessa pääset karkuun.
Käytä aikaa vastaukseesi ja panosta jokaiseen kohtaan. Tämä vaikuttaa hylkäänkö vai en
 

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Ensimmäisessä skenaariossa jossa emme jäisi kiinni alottaisimme suunnittelun kuuden porukalla. Yksi meistä häkkeröi sisällä, yksi on sisällä suojaamassa häkkeröijää sen varalta, jos poliisit ryysii sisään. 2 on asekaupan katolla huolehtimassa poliisikopterista. 2 On tien toisella puolella antamassa painetta ensimmäiselle autopartiolle. Tavoitteenamme olisi päästä siinä pienessä raossa lähtemään kun ensimmäinen partio on hoideltu ja toinen on matkalla. Ajelisimme suorinta tietä satamaan, jossa meillä on vene parkkeerattuna. Tässä vaiheessa jos kaikki on mennyt suunitelmien mukaan niin meillä ei pitäisi olla ketään perässä. Veneellä ajamme lähimpään kanaaliin jossa jalkaudumme ja näin olemme turvassa.

Toisessa tapauksessa meitä on 4. Tällä kertaa olemme kaikki sisällä ja tavoitteena on vain juosta suoraan kopulle ja lähteä karkuun. Meillä on kopteri parkkeerattuna asekaupan tien toisella puolella siinä pienellä raksalla. Juuri kun olemme saaneet saaliin ja nousemme kopteriin, niin poliisit räjäyttää meidän kopterin tarkkuuskiväärillä. Tässä vaiheessa poliisit vie meidät elvytettäväksi ja joudumme lopulta vankilaan.
 
Viimeksi muokattu:

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Kävin nopeasti kurkkaamassa historiaasi farssilla, ja se oli vähintänkin värikästä luettavaa. Historiassasi on paljon rasismia, miksi?

Minkälaista kontenttia tuot palvelimelle rikosRP:n lisäksi? Vastaathan yhtä kattavasti kuin edellisessä viestissäsi. En jaksaisi toistaa kysymyksiäni.
 

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
En nyt näihin kysymyksiin mitään kauhean kattavia vastauksia saanut, mutta nämä ovat lyhyita ja ytimekkäitä.

Ensimmäiseen kysymykseen voisin vastata vain että olen hyvin rasistinen ihminen, mutta tulevaisuudessa lupaan lopettaa tuommosisten lausuntojen lipsauttelemisen palvelimella.

Toiseen kysymykseen vastasin niin että pitäisin luultavasti taukoa Farssista siihen asti kunnes kaverinikin aloittaisivat taas pelaamaan Farssilla. Sitten kun joskus palaan serverille, hakisin luultavasti johonkin työhön ja rauhoittuisin vähän rikollisRP:n kanssa.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hyväksytty.

On varmaan sanomattakin selvää, että rasismi on palvelimella kiellettyä. Jos sinun suunnaltasi tulee edes viittausta minkään sortin rasismiin / sortavaan käytökseen, pääset suoraan takaisin banneille.