Unban hakemus - wiiksiwallu - 110000146e238d4

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
Käyttäjänimi: pootopo

Steam nimi: wiiksiwallu
Steam HexID: 110000146e238d4
Koska sait bännit: 1 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149496532/

Bännien syy: FailRP, RDM - Toistuvat sääntörikkeet ja alhainen roolipelin taso. Lisäksi hakkasi ilman syytä toisen henkilön puuduunipaikalla. Kehityskelvoton, annettu useita mahdollisuuksia.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Fail rp'tin puuduuni paikalla lyömällä kaveriani, minulla oli monia mahdollisuuksia ja alhaista rp'tä. Luen säännöt uusiksi paremmin ja tottelen paremmin minua ylempiä ja rp'tän kunnolla, enkä rupea hakkaamaan muita turhaan. Rupean rp'ttämään enemmän muiden kanssa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Mops!

Ihan ekana haluaisin, että selität kattavasti termit FailRP ja RDM.

Haluaisin myös kuulla hyvän selityksen sille, miksi et useiden huomautusten jälkeenkään panostanut omaan roolipeliisi, vaan jatkoit perseilyä.

Panostathan vastauksiisi.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
failRP on perseily, ei rp'tä muiden kanssa. Eikä liity rp'seen lainkaan. Hakkaa muita ilman syytä ja hipyy rp'een kesken muualle kaupunkia tai ei kmiinnitä huomiota siihe.

RDM on tappaminen tai aseella osottaminen on kielletty jos ei ole rp'tä tai EI SANOTA VAHVASTI ETTÄ KÄYTTÄÄ VOIMAKEINOJA.

Meni moti isoihin tuomioihin kuten 1pv vainkeut auto varastus. Mutta muilla servuilla (kaupungeissa) ei ole pelaajia tai lainkaa aktiivisia poliiseja.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Lueppa säännöt uudelleen ja koita selittää minulle tarkemmin jo mainitsemani säännöt, sillä selvityksesi niistä ontuu.

Lisäksi haluaisin kuulla, miten jatkossa toimisit tilanteessa, jossa olet poliisin jahdattavana ja sulla "menee moti".

Toivon nyt sitä panostamista vastauksiin.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
miten voin selittää paremmin?

jatkan pakoa tai jään kiinni itse ja otan tumion vastaan tai karkaan ja kolaroin ja otan pahan kautta sen tumion.

en osaa D:
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Tarkennetaanpa hiukan.

Miten rikoit tilanteessa FailRP sääntöä?

RDM-sääntö pitää sisällään muutakin kuin tappamista ja aseella osoittamista. Anna tästä esimerkki.

Banneistasi on kovin vähän aikaa. Miten vakuutat meidät siitä, että perseily ei jatku, mikäli sinut takaisin palvelimelle päästetään?
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
en rp'tänyt paljoa ja hakkasin kaveria monta kertaa ja sen autoa.

Poikkeuksena pankin/kaupan ryöstö, poliisin takaa-ajo, "RedZone" alueet, jotka ovat merkattu karttaan.Tää on meinaa todella hynä rp servu mikä ei vaadi whitemlist. Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP ssä esitellä. (toi on teiän sääännöist hyvä esimerkki.)-


Siten etten perseile ja rp'tän kunnolla ja aion tehä töitä ja osalistua kunnolla rp'seen. koitan sraada työ kaverin ja tehä töitä/ rikkolisuutta. Ja ostan ekana oman auton.

+En haluu nähä enää admineja, ne on pelotttava näkösiä D:
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Muistetaan, että kaikenlainen lyöminen ja väkivallanteko lukeutuu RDM-sääntöön.

Kerroit haluavasi saada töitä tai tehdä rikollisuutta, niin haluaisitko kertoa mulle, miten toteuttaisit palvelimella hyvällä roolipelillä vaikkapa pelaajan ryöstön.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
Hommaamalla aseen ensin tekemällä rahaa. Menen pelaajan luokse joka ei ole ajoneuvossa ja sanon vahvasti sille että käytän asetta jos ei nosta käsiä ja osoitan aseella ja sit voin ryöstää sen. +varmistan ettei ole aloittelija vaatetuksen ja repun sisällön perusteella ja se varaa sanoo jos on uus.

edit: ja varmistan että on tarpeeksi poliiseja.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Kuvailit mulle juuri, miten oikeaoppisesti rikotaan sääntöä 2.5. Koitetaas uudelleen. Pidä mielessä vastausta kirjoittaessasi seuraava sääntö:

2.5 Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
RP'tän aluksi ja sitten kun olen saanut uhrin RP'seen mukaan niin, käsken hänen nostaakseen kädet ylös ja osoitan aseella takaa. Sitten voin ryöstää ja lähtee ilosena pakoon kunnes (masentavat) poliisit saa kiinni ja vie kaiken takaisin ja saan tumion.
D:
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Kuvailemassasi tilanteessa mainitset, että voit "ryöstää ja lähtee ilosena pakoon".
Sääntö 2.5 kertoo selvästi, että "Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita."

Mikäli sinut unbannattaisiin, millaista hahmoa alkaisit pelaamaan palvelimella? Miten hakisit töihin ko. hahmolla?

Oletko banniesi aikana hankkinut muilta palvelimilta RP-kokemusta?
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
Olen pelannut finlandialla mutta siellä ei olo kuin vaan ehkä jonkun alle tunnin kolme poliisia eli siel ei voi tehä miitän muuta kuin työkeskus töitä.

Outona, ei aina niin ystävällinen aina, mutta tulee toimeen muiden kanssa. Koittaa hommata kavereita ja jopa koittaa pitää rikos rekisterin puhtaana että voisi päästä muuallekin töihin. Poliisit on pelottavia ei ole mun hahmon kavereita ja tottelee kumminkin virkavaltaa ettei tarvitse olla pelossa koko päivää niiden kanssa. Olisi paljon töissä ja hommasai auto kokoelman. Hakisin varmaan ensihoitoon tai meksuks.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
1. paras no white list servu koska tääl osataa hoitaa sääntöjen rikkojat nopeesti
2. tääll voi varastaa koska aktiiviset poliisit
3. tääl on asiallista rp'tä ja kivaa porukkaa jotka oikeesti osaa rp'ttää ja haluaa.
4. koska tein väärin ja opin että tein väärin. opin vaa huonon kautta
5. tänne mahtuu aina ei tarvi jonotella 3tuntii et pääsee pelaa.
+ hyvät palvelut hyvät lanssikuskit ja poliisit ei jätä maahan makaamaan ja anna lupaa vaan toiselle osaspuolella tappaa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mainitsemistasi syistä neljä oli syitä miksi sinä haluat tänne serverille. Kerro syitä miksi me haluamme sinut serverille.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Vastauksistasi saa sellaisen kuvan, että sinua kiinnostaa vain kokoajan "voittaa" ja häviäminen ei ole sinulle vaihtoehto. Miksi juuri sinulle pitäisi antaa unbannit? Miten erottuisit joukosta? Miten toimisit tilanteessa, jossa jäät poliisille kiinni pankkiryöstöstä?

Sinulla on 48 aikaa panostaa vastaukseesi, tai hylkään hakemuksesi.

ps. Dc-servulle unbannit voi saada ainoastaan kaupan kautta; https://kauppa.farssi.net/.
 

pootopo

Uusi käyttäjä
30 Maaliskuu 2021
18
0
1
kyllä häviäminenkin on sopiva tapa lopettaa pankki ryöstö ei se mua haittaa jos en aina voita enkä aina voitakkaan.

Koska olen oppinut virheistäni enkä toista niitä uusiksi. Olen lukenut säännöt ja oppinut mitä saa tehdä ja mitä ei saa.

Hahmni olisi vähän sekavan olonen omissa ajatuksisa usein ja juttelee omiansa muille ilman että huomaa. Tottelee poliisia jotekin :D

RP'ttäsin tilanteen ttasin tumion ja juttelisin omiani niille niiku hahmooni kuluu :D MEnisin niiden kyytiin kun pyytää ja otan sajkot ilman mitään yirittämättä.
+ mitä 48 aikaa, minuttia, sekunttia, tuntia, päivää, vuotta?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.