Unban hakemus - Wiljo - 110000117e0f827

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Käyttäjänimi: Riipinen

Steam nimi: Wiljo
Steam HexID: 110000117e0f827
Koska sait bännit: 30 Kesäkuuta 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198360885287/

Bännien syy: Metagame, Rasismi.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Menin twitteriin kirjoittelemaan rasistisia viestejä "simppa" käyttäjällä, sain tieodot twitterin tiliin ikeamaynen striimistä. Vakuutan, ettei kyseistä tule uudelleen tapahtumaan!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Pahoittelut, etten vastannut aikaisemman unbanhakemuksen vastaukseen.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,848
406
83
www.twitch.tv
Miksi haluat takaisin?
Miksi meidän pitäisi päästää sinut takaisin tämmöisen tempauksen jälkeen?
MItä tulet kaupunkiin tekemään?
Mitä olet oppinut banniesi aikana?

Selitä minulle kattavasti omin sanoin mitä on metagame ja miksi se ei ole sallittua
 

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Haluan takaisin, koska palvelimella on rentoo porukkaa ja hyvä rp taso.
Tuli tehtyä kyseisen asia hetken mielijohteesta, eikä tullut mietittyä kahta kertaa...Ei tule toistumaan.
Tulisin kaupunkiin rpttämään jonkin sorttista alamaailman hahmoa, joka ajan saatossa alkais kehittelemään jonkin sorttista pimeetä bisnis toimintaa. Olen oppinut bännien aikana sen, että toisen identiteetillä ei kirjoitella hävyttömyyksiä minnekkään.
Metagame: Pelin ulkopuolella saatua tietota käytetään hyväksi pelin sisällä, esm: olet discordissa kaverin kanssa ja kaveri kertoo asekaupan sijainnin ja käytät sitä hyväksi pelin sisällä. Se ei ole sallittua, koska se on epäreilua muita pelaajia kohden.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,848
406
83
www.twitch.tv
Miksi toisen ”identiteetillä” ei huudella hävyyttömyyksiä?
Miksi minun pitäisi päästää sinut takaisin? Miten vakuutat minut että näin ei tapahdu uudestaan?
Haluan helvetin hyvät perustelut
 

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Toisen identiteetillä ei huudella hävyttömyyksiä, ettei osapuoli saa asiasta paskaa niskaan mitä itse ei ole tehnyt ja muutenkaan siinä ei ole mitään järkeä.
Tiedän palvelimen säännöt ja olen asiallinen, vaikka semmoista kuvaa on vaikea saada tollaisen toilailun jälkeen. Olin pelaillut farssilla joksin kauan ja haluaisin tulla takaisin, koska palvelimella on lepposaa porukkaa, tuttuja entuudestaan, muilta servuilta ja erinlainen, kuin muut serverit.
Vakuutan ja lupaan kautta kiven ja kannon, ettei kyseistä skenaariota tule tapahtumaan enään ikinä, eikä mitään muutakaan rikettä.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Oletko kerännyt kokemusta bänniesi aikana joltain muilta palvelimilta?
Jos olet niin mistä ja kuinka paljon?

No sitten päästään tuohon rasismi kysymykseen... Miksi käyttäydyit niin ja mikä johti siihen että rupesit sanelemaan rasisitisia hölmöyksiä twitterissä?

Voisitko ystävällisesti laittaa pelitunnit näkyville Steam profiiliisi?
 

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Hellcityllä pääsääntöisesti tullu pelailtua about 500h.
Ajattelemattomuuden takia tuli käyttäydyttä sillain, ois pitäny kakskertaa miettiä enneku alkaa satelemaan sinne twitteriin niitä viestejä. Varsinaisesti mikään ei johtanut niihin rasistisiin viesteihin vaan hetken mielijohteesta aloin satelemaan twitteriin. Tunnit näkyvillä https://steamcommunity.com/profiles/76561198360885287/
 

Riipinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
14
5
3
Tulisisin kaupunkiin vetämään Jaskari nimisellä hahmolla. Alkuun tulee tehtyä töitä, että saisin käsirahaa mahdolliseen taloon ja muihin härpäikkeisiin ja siinä ohessa tutustuis porukkaan jonka myötä alkais kehittelemään jonkinsorttista bisnisideta poppoolla tai hakis johonkin wl-duuniin varmaan mekaanikkoon.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Sinulla on 24h aikaa vastata ylläolevaan kysymykseen, tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.