Unban hakemus - Xuup - 1100001431f4d2a

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Käyttäjänimi: Xuup

Steam nimi: Xuup
Steam HexID: 1100001431f4d2a
Koska sait bännit: 12 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086390570/

Bännien syy: Leveily poliiseille (todennäköisesti)

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin varastetulla mopolla ja poliisi pyysi pysähtymään tien sivuun ja ajoin tien sivuun, jolloin poliisit ilmoittivat ruutiinin omaisesti, että pyörä on varastettu ja siitä seuraa päivä linnaa. Vankilalle päästyä poliisit pyysivät henkkareita tai ajokorttia, jolloin kyseenalaistin heidän toimintansa ehdotin poliisille, "että mikset sinä voi ottaa ja katsoa henkkarit jos kerran pystyt siihen", jolloin poliisi vastasi "no joo", jonka jälkeen annoin henkkarit ja he tarkistivat tietoni ja ilmoittivat aluksi päivän linnaa, jonka jälkeen he pohtivat sitä, että onko se pyörävarkaus päivän vai kahden tuomio, jonka jälkeen pyysin heiltä, että se olisi päivän tuomio. Tilanteen jälkeen he toivottivat hyvää linnareissua ja kuvien otto vaiheessa FiveM heitti minut ulos serveriltä ilmoittaen, että liittyminen ei ole mahdollista liiallisen poliisin ajankuluttamisesta.

Uskoin saaneeni porttikiellon poliisien ajankuluttamisesta ja kyseenalaistamisesta henkilötietoja tarkastaessa.

Jos pääsen takaisin roolipelaamaan, niin olen lukenut säännöt uudelleen ja olen sisäistänyt sen, että FarssiRP ssä ei hyväksytä niin sanottua perseilyä kovin pitkään ja lupaan lopettaa turhan perseilyn! Pyrin olemaan parempi käytöksinen ja IRL henkisempi RP pelatessa!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Bannien syy:

Monesti varoitettu OOC-Puheesta silti jatkaa
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Sinulle on lyhyessä ajassa kertynyt 2 varoitusta, yhdet potkut ja lopuksi bannit OOC-puheesta. Miksi sinut tulisi päästää takaisin vaikka aiemmat huomautuksetkaan eivät ole tepsineet?
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Voisitteko avata tilannetta ooc puheeseen liittyen eli missä tilanteessa puhuin ooc puhetta ja milloin sain ooc bännit farsiin, jolloin tietäisin missä parantaa käytöstäni puhuessa ja yleisesti. En ole myöskään harmillisesti huomannut minulle annettuja varoituksia. Perusteluna siihen, miksi minut tulisi päästää takaisin pelaamaan RP olisi se, että en puhu ooc puhetta ylipäätään poliiseille tai muille pelaajille, jolloin hekin kokisivat mahdollisimman aidon RP kokemuksen. Esim. jos admini juttelemaan poliisina jostain pelaamiseeni liittyvään asiaan, niin pyytäisin häntä mielummin tulemaan supporttiin, koska supportissa on helpompi ja turvallisempaa hoitaa kyseiset asiat, koska jos ingamessa menisi/ tulisi jutteleemaan adminin kanssa, niin mitä luultavammin siihen lähelle tulee joku kuuntelemaan omasta mielenkiinnosta johtuen.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Sait bännit ooc puheesta, aina kun olit minun kanssa tekemisissä niin aloit puhumaan esim. push to talkin napeista ja muista toiminta nappuloista, jotka ei kuulu millään lailla rp:maailmaan. Ja tosiaan 2 kertaa olit minun kanssa tekemisissä ja molemmilla kerroilla lipsahti ooc puhetta jotka ei ollut ensimmäisiä kertoja.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jep, kuten jo tullu esille. Juoksee poliisiasemalla aloitusvaatteissa ja huutelee että on jumissa bugin takia ymym, mikäli en tapauksesta pahasti erehdy. En näe, miten koet ettet ole virhettä tehnyt, kun useita varoituksia olet asiasta saanut.
 
Viimeksi muokattu:

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Pahoittelen ooc puhettani, kun en vielä ekoilla kerroilla ollut varma mitä se varsinaisesti tarkoittaa ja miten siihen pitäisi suhtautua. Varoituksista sen verran, että en ollut nähnyt niitä, kun en tiennyt minne ne tulevat ja kerrotaanko niistä, että saan varoituksen! Olen vielä kaiken tämän jälkeen pyrkinyt lukeemaan kaikki säännöt Farssiin liittyen, jos vielä pääsen takaisin pelaaman, mutta hyväksyn myös sen, jos en pääse enään pelaamaan Farssia.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Varoitus muuttaa sinun koko näytön punaiseksi ja siinä lukee isolla "Admin varoitti sinua" ja sitten syy, mistä on varoittanut. Jotta tämä viesti lähtee pois sinun näytöltä, niin sinun pitää painaa välilyöntiä pohjassa 5 sekuntia. Olet kyllä aika taitava, jos tällainen ilmoitus on sinulta mennyt ohi.

Aloin seuraamaan touhujasi sen jälkeen, kun sain ilmoituksen, että puhut avoimesti OOC:lla mm. miten aiot mennä luomaan toisen hahmon. Pian tämän lähditkin serveriltä ja palasit tekemään uutta hahmoa. Laitoin sinulle tällaisen koko näytön peittävän varoituksen siitä, kun hahmoltasi jäi kokonaan ylävartalo puuttumaan takin alta. Oletin sinun tästä lähtevän kohti vaatekauppaa ja matkalla poliisit saivat sinut kiinni ja myöskin huomauttivat sinulle asiasta. Tämän jälkeen nettisi pätkäisi ja sain ilmoituksen, että olisit clogannut. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa vaan nettisi katkesi oikeasti. Odotin hetken tuletko takaisin serverille, mutta et tullut.

Tämän enempää tietoa minulla ei ole asiasta.
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Eli onko se silloin suoraan, että hylkäätte unban hakemukseni vai onko tässä vielä joku mahdollisuus päästä takaisn kaupunkiin?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Pystyt kyllä saamaan unbannit kunhan vastaat kattavasti käsittelijöiden kysymyksiin, niin että näytät tajunneesi säännöt. Kannattaa myös olla rehellinen vastauksissa.

Kerrotko siis mitä tarkoittaa FailRP ja OOC, jotka ovat banniesi päällimmäisenä syynä?
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
FailRP= Että ei noudata pelin sisäistä/ omaa roolipeliä eläytymättä siihen ja jatkaa pelaamista esim. tilanteessa, jossa pitäisi eläytyä siten, että olisi loukkaantunut, kun on törmännyt esim. puuhun tai kaiteeseen moottoritiellä.

OOC= On sitä, että puhuu pelissä pelin ulkoisista asioista, jotka eivät kuuluisi hahmolle normaalisti roolipeliä pelatessa tai serverille ylipäätään.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Juuri näin. Hahmot eivät tiedä olevansa pelissä, vaan elävät mielestään ihan oikeaa elämää. Niinpä heillä ei ole mitään nappeja, mikrofoneja tai näyttöjä. He ei huutele olevansa jumissa bugin takia vaan ihan vaan, että "tässä on jotain tosi outoa, olen jumissa". He eivät tiedä, että samalla pelaajalla voi olla useita hahmoja.

Jos pääsisit takaisin pelaamaan, niin millaista hahmoa aiot pelata? Kerro hahmon luonteesta ja mitä hän tekisi työkseen jne.
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Jos pääsisin takaisin pelaamaan, niin hahmoni varmaankin olemaan puhelias, auttavainen, tykkää autoista ja autoilusta ja ammattina varmaankin joku taksikuski tai jokin muu ammatti jossa pääsee ihmisten kanssa tekemisiin.
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Onko tapaus käsittelyssä vai onko tässä jo tehty joku päätös bannien poistoon tai hylkäämiseen liittyen, kun en ihan tajunnut teidän unban käsittelytapaanne?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tässä kyllä ilmoitetaan sitten, kun päätös on tehty. Itse odottelen ainakin vielä @Heppatyty_666 ltä jotain kommenttia, koska hän on se, joka tätä hakemusta ns. "pääkäsittelee" ja kutsui meidät muut vaan mukaan.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

Tähän itsekin takerruin. Mielestäni henkilön vastaukset kuitenkin omaa silmääni miellyttivät. Henkilölle voisi unbannien lisäksi kirjata noten OOC-puheesta. Mikäli OOC-puhetta jatkossa havaitaan, siitä ei enää varotettaisi vaan bannit olisivat suora rangaistus rikkeestä.
 

Xuup

Uusi käyttäjä
12 Huhtikuu 2021
9
0
1
Eli odotetaanko tässä vielä jonkun muun käsittelijän, kuin @Heppatyty_666 päätöstä siitä, että annetaanko minulle virallisesti unban vai ei?
 
Viimeksi muokattu: