Nia ja muu poppoo

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Nonii, nyt kun on asiaan saatu jonkunlaista taustatarinaa ni voidaan asiassa edetä.

Mun ehdotus rangaistuksesta on seuraava:
@NIA Leevi Mestilä ja @Seppo Ainesmaa saavat kaikki merkinnän säännön 2.6 rikkomisesta. Mun mielestä on turha lähetä rokottamaan kaikkia jupakkaan osallistuneita, sillä kuten jo sanottua, jahdissa on ollut tosi monta tahoa mukana. Odotellaan @Alluusio n mielipiteet tähän.

Yleisenä muistutuksena kaikille seuraava: Jos ET kuulu jengiin, maksimimäärä rikollisporukassa on 3. Jos olette kaikki samassa lipussa, maksimimäärä on 6.
Rikollista toimintaa suorittaessa tää pitää muistaa. Kuulut rikokseen siinä kohtaa, kun todistat tämän tulitaistelun ja jäät siihen ihmettelemään.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tilanne on varsin epäselvä, joten olen samaa mieltä janinin kanssa siitä, että annetaan tästä notet ko. henkilöille ja muille suullinen muistutus säännöstä 2.6 sekä 3.7. Jos näette, että jollain muulla on kolarointi ja ampuminen menossa, luonnollisen reaktion pitäisi olla itse hakeutua turvaan jonnekin muualle.

Vielä ennen tämän raportin sulkua haluaisin tiedustella kuka on klipissä 2 näkyvä sinisen auton kuljettaja, joka ei suostu tiputtamaan. Hänelle voisi kanssa laittaa merkinnän pelimekaniikkojen exploittaamisesta.
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
Vielä ennen tämän raportin sulkua haluaisin tiedustella kuka on klipissä 2 näkyvä sinisen auton kuljettaja, joka ei suostu tiputtamaan. Hänelle voisi kanssa laittaa merkinnän pelimekaniikkojen exploittaamisesta.
joku bennys työntekijä
 

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Taitaa olla koko tilanne klipillä @xsmitin : llä sielt saattaa näkee tai xsmitin tietää
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.