Pelaajailmoitus - KÖLVI vs. vrwow - sortava käytös

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Nedisss

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2021
21
6
3
Käyttäjänimi: Heinisuo

Steam nimesi: KÖLVI
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): vrwow
Aika ja päivä: 19.45 19.5.2022
Rikottu sääntö: sortava käytös

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin kaverini kanssa Bennysillä. Vrwow oli bennysillä ja sitten hän tulee kysymään minulta ja kaveriltani että missä on Erkki Kokko. Sanoimme että ei tiedetä. Sitten vrwow antaa minulle sakon ja kun kysyn "miksi helvetissä sain sakon" hän sanoo "koska valehtelet poliisille vitun vammanen" . Minun mielestä ei ole oikein haukkua toista henkilöä vitun vammaiseksi kun kysyy miksi sain sakon.

Todisteet: https://www.twitch.tv/videos/1488149413
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kysyin Heinisuolta tarkennusta missä kohtaa vodia tämä tilanne tapahtuu.

Edit: Tilanne on vodissa kohdassa 01:42:00

Edit: Videota katsottuani olen sitä mieltä, ettei tämä ole sääntörike. Ei ole kivaa toista sanoa vammaiseksi, mutta mielestäni tommonen yksi heitto niin ettei tämä toinen osapuoli sitä varmaan pelissä edes kuullut enää ei ole niin paha. Sakottamisen oikeellisuudesta sitten taas päättää poliisihallinto.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,188
1
1,100
113
Kyllähän tuo sakko on ihan oikein annettu, kaveri valehtelee poliisille ja sai sakon siitä.

En silti lähtisi tukemaan toisten vammaiseksi huutelua, mielestäni pienen kehityskeskustelun vrwowin kanssa voisi pitää asiaan liittyen. Mitään tätä vakavampaa en kuitenkaan lähtisi antamaan.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Vrwow kuitenkin ilmeisesti tajusi itsekin, että oli liian kiihtynyt, koska tilanteen jälkeen sanoo itse, että taitaa olla parasta lopettaa vuoro.
 
  • Like
Reaktiot: Lasander ja VRWOW

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Sakon oikeellisuus on tosiaan poliisivalituksen asia, kun ei tässä kuitenkaan mistään sakotustoiminnon abusesta ole kyse.

Itse sakotushetki ei tallenteessa harmi kyllä kuulu, niin paha sanoa haukuttiinko siinä kohtaa päin naamaa.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
117
86
28
30
Ei ilmeisesti haukuttu sillee että siinä kyseinen kaveri ois ollu vieressä. Ilmeisesti vasta siinä autossa. Ton "vammasen" sanan viljelyn tuol servulla vois kyl kaikki lopettaa varsinki kun sanoo sen haukkumis tarkoituksella.
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Samaa mieltä iken kanssa, pieni puhuttelu voisi vrwowille pitää ei mitään sen isompaa.
 
  • Like
Reaktiot: tidetius

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
579
295
63
www.twitch.tv
Itsekkin kehityskeskustelun kannalla. Toki vrwowille voisi tästä paneelin kirjata myös merkinnän, että henkilön kanssa ollaan juteltu tästä asiasta.
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,188
1
1,100
113
Lyödään näillä lukkoon. @M1ku kirjaa merkintä, minä pidän juttelutuokion.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.