1.3 Haukkumista joukossa

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Yanghirvimies, Vevitunvammanen, Töömies, Smöge Aika ja päivä: n. 15:15 2.9.2021
Rikottu sääntö: 1.3 - Pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortava käytös ei ole sallittua.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Henkilöt jatkuvasti huutelevat minua työttömäksi pirinistiksi.
Todisteet:

 

vevammanen

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Toukokuu 2020
137
152
43
Ööö ok mut mitä vittua kannattaa kattoo mitä ite alottaa kirjoittaa chattiin löytyiskö niistä todisteita millä itse aloitit? Eipä tietenkään tuoppa vaikka se 5 min clippi tänne nii katellaa sitten myöhemmin.
 

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
Alkoi ihan sellasesta laatikon myyntihinnasta
ja sit alko tulemaan kaikkea pirinistiä jne
 

vevammanen

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Toukokuu 2020
137
152
43
@HoikkiS Muistappa sitte paablo, sen chatin saa myös pois päältä jos ei kestä kun päiväkoti ikäset huutelee chatissä. Tai niinhän sinä meitä kutsuit "päiväkoti ikäisiksi" .
 

TÖÖMIES

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Huhtikuu 2020
32
54
18
Juuu moro tosiaan alotetaan siitä, että minu kommentti "piri nistii" ei kohdistu kehenkään tuossa suoraa ja jos et huomannut niin kirjoitin aluksi hiljaa narkkarit, kun huutelitte jostain laatikon hinnasta. :D Mielestäni teit tämän reportin semi turhaan kuitenkin huutelu chatissa oli puolin ja toisin. Asianajajaksi voisin ottaa @HoikkiS 1630603233008.png
 

Zamorano

Vanha pieru
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
105
76
28
41
hoikkis ei hoida keissejä atm , valitse joku toinen listasta
 

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
@HoikkiS Muistappa sitte paablo, sen chatin saa myös pois päältä jos ei kestä kun päiväkoti ikäset huutelee chatissä. Tai niinhän sinä meitä kutsuit "päiväkoti ikäisiksi" .
Siis tarkotat varmaan tällä että älä puhu ihmisille äläkä juttele kenellekkään ettei mua kutsuttais pirinistiksi tai työttömäksi, mut opinpahan tänään olevani semmonen nisti että oon näköjään potkutkin saanu :)
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Mitä itse katoin ja olin tossa keskustelussa mukana niin mielstäni, tämä haukkuminen/vittuileminen oli ihan molemmin puolista eihän siitä tietenkään kuvaa ole ,mutta sanotaanko nyt näin suoraan "JOS ET KESTÄ VITTUILUA ÄLÄ VITTUILE" on olemassa sellanen vanha sanontakin ,kyllä se metsä vastaa jos sinne huutelee sama pätee tässä. Ei mulla muuta ollu :)
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Juuh. Tutkittiin tuossa Zamoranon kanssa tätä casea ja teidän keskustelua ja tulimme tulokseen, että selkeästihän tässä on menty rajojen ylitte kiusaamisen puolelle. Pyrimme pitämään palvelimen kiusaamisvapaana ja tässä teidän joukkohyökkäys tiettyä henkilöä kohtaan on ilmeinen.

Asianomistajat, eli @.Jari. , @vevammanen , @TÖÖMIES ja Yanghirvimies tulevat saamaan tästä merkinnän paneeliin. Tämä on aihealueeltaan se viimeinen varoitus, joten siistikää suunne välittömästi. Voitte olla varmoja, että seuraava tuomio tulee olemaan jykevä jos syyllistytte uudelleen samaan rikkeeseen.

Jos koette, että huutelu on ollut molemminpuolisesti pahaa niin tehkää siitä erillinen pelaajailmoitus.