2 Bluesin tyyppiä, Clog

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei ole mutta bluesin jäsen/jäseniä
Aika ja päivä: 11.04 23.30-23.50
Rikottu sääntö: Clog, Palvelimelta lähteminen kesken roolipelitilanteen.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin valtaamassa omaa aluetta takaisin, kun olin menossa katsomaan lipun tilannetta huomasin siellä 2 Bluesin jäsentä, noh rupesin ampumaan heitä kohti sain ammuttua molemmat maihin, kun olin menossa loottaamaan toista bluessia huomasinkin että tämä meidän toinen blues oli kadonnut yhtäkkiä siitä paikalta mistä ammuin hänet, varmistin kaikki paikat että siinä ei käynyt mitää bugia, ei hän oli lähtenyt servulta kuolleena.
Todisteet: Ei ole valitettavasti. Mutta toivoisin että jonkin lainen admin pystyisi katsomaan tämän lokeista.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Paikalliset rantalinnut eivät tienneet asiasta mitään, mutta katsoin logeista:

23:20:22 Jupe killed m1key.
23:21:36 Jupe killed UPI.
23:21:57 m1key poistui servulta. Syy: Exiting
23:23:11 UPI poistui servulta. Syy: Exiting

Eli siis @m1key ja UPIn foorumikäyttäjää en löytänyt. Jospa siis @m1key valitset toisen adminin käsittelemään tätä.

Mielestäni asia on harvinaisen selvä ja clogistahan tässä on kyse, jotta ei omat kamat päätyisi vastapuolen käsiin.

Kummallakaan henkilöllä ei ole aiempia varoituksia asiasta, joten rangaistukseksi ehdotan molemmille huomautusta.
 

teemuskaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Marraskuu 2019
24
10
3
Minun steam nimi on UPI. Tilanteessa Jupe oli kerennyt lootata minut ja aikaa teholle siirtymistä oli about 7
10min eikä Poliiseja ollut lähelläkään aluetta joten ajattelin muinamiehinä luikauttaa Quitit, koska toinen osapuoli oli saanut jo lootit minulta
 

m1key

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Maaliskuu 2020
30
13
8
Myönnän että clogasin tilanteessa sen takia, että ei hän saisi tavaroitani.
 

teemuskaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Marraskuu 2019
24
10
3
Pidetään yksi asia yhdessä reportissa
Tämähän ei liity mitenkään reporttiin mutta kun tultiin alueelle ja huomattiin että sitä oli vallattu. Ei nähty ketään about neljään minuuttiin ja huomasimme että koira kiertelee sitä aluetta käytiin tappamassa koira heti 4 minuuttia sen jälkeen kun olimme tappaneet koira sieltä suunnasta mistä me tulimme niin tuli tämä kyseinen Jupe. Jälkeen päin teholla haluttiin nähdä hänen steam nimensä ja hän oli @santsa joka on kyseisessä jengissä vissiin mikko
 

teemuskaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Marraskuu 2019
24
10
3
Tämähän ei liity mitenkään reporttiin mutta kun tultiin alueelle ja huomattiin että sitä oli vallattu. Ei nähty ketään about neljään minuuttiin ja huomasimme että koira kiertelee sitä aluetta käytiin tappamassa koira heti 4 minuuttia sen jälkeen kun olimme tappaneet koira sieltä suunnasta mistä me tulimme niin tuli tämä kyseinen Jupe. Jälkeen päin teholla haluttiin nähdä hänen steam nimensä ja hän oli @santsa joka on kyseisessä jengissä vissiin mikko
Miksi Jupe ei ampunut meitä kun tulimme sieltä samalta sunnalta missä hän oli vai kertoiko kaverinsa että siellä on jotain ukkoja valtaamassa, koska emme nähneet minkäänlaista ajoneuvoa sielläpäin.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Olin laskenut minuutteja että milloinko valtaus olisi lopussa. tulin katsomaan ja huomasin teidät siellä ja ammuin kun sain hyvän tilanteen ampua.
 

santsa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
51
6
8
Varoitus väärälle alueelle postaamisesta
Tämähän ei liity mitenkään reporttiin mutta kun tultiin alueelle ja huomattiin että sitä oli vallattu. Ei nähty ketään about neljään minuuttiin ja huomasimme että koira kiertelee sitä aluetta käytiin tappamassa koira heti 4 minuuttia sen jälkeen kun olimme tappaneet koira sieltä suunnasta mistä me tulimme niin tuli tämä kyseinen Jupe. Jälkeen päin teholla haluttiin nähdä hänen steam nimensä ja hän oli @santsa joka on kyseisessä jengissä vissiin mikko
En ole ollut Mikko hahmolla eläin rp:eettämässä. Vaan olen ollut ihan eri hahmolla joka on pieni viaton söpö koira. Olen rp:eettänyt jonkun verran jupen markus hahmon lemmikkiä. Mutta jos olet sitä mieltä että olen tehnyt jtn väärää tee pelaaja reportti selvitellään sielä si. Sellainen juttu vielä että koira hahmollani en ole missään jengissä. Olin kyllä afkaamassa jengi alueella ja venaamassa että markus eli jupe oli valtauksen tehnyt.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Tosiaan voisin tuon käsittelijän valita, niin jos @Alluusio viittis millää ottaa vastaan käsittelijän roolin tässä keisissä minun osalta
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Pidetään yksi asia yhdessä raportissa. Ulkopuolisten kommentteja ei tarvita ja vain admin voi kutsua tarvittaessa lisää henkilöitä keskusteluun. Jos tilanteessa on jotain muuta epäselvää tapahtunut, niin tehkää toinen pelaajareportti ja laittakaa siihen tarvittavat todisteet asiasta.

Logista löytyy merkintä, joka vahvistaa koiran tappamisen:
23:18:20 m1key murdered _santsa.

Sitten takaisin tähän:
M1key asian jo suoraan myönsikin.
Logit vahvistavat, että Jupe on lootannut UPIn.

Joka tapauksessa kelloilla ollessa pelistä poistuminen on kielletty.

EDIT: @m1key ja @teemuskaz valitkaa tälle reportille toinen käsittelijä.
 
Viimeksi muokattu:

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Kävin pikaisesti läpi keissin ja olen alluusion kanssa samaa mieltä. Kyseisestä asiasta ei ole aikaisempia merkintöjä.

Clog kelloilla vaikka sinut olisi jo lootattu on kielletty joten kummallekkin cloganneelle tulee tästä merkintä.muistakaa ettei kyseinen enään toistu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.