Admin oikeuksien väärinkäyttö - White

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tyttiss

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
17 Huhtikuu 2019
30
63
18
Ilmoitettavan henkilön nimi: White

Aika ja päivä: 13.8.2020

Rikottu sääntö: Admin oikeuksien väärinkäyttö

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Kattelin tossa ihan rauhassa Speccelin striimiä, kun ne siellä pelaili. Siinä sitten yhen klipin siitä striimistä Ana heitti tilannekuviin, johon White kävi sanomassa että kyseinen homma on rdm. Sitä tietenki kyseenalaistin ja tulin kertomaan mun mielipiteitä asiaan. Sehän oli tietenki väärä kanava ja päätin sitte meemulla heittää siihen "!warn white väärät jutut väärillä kanavilla". Tästä ei siis White pitänyt ja dc bännit napsahti. Siitä menin sitte kyseenalastaa ihmisten viesteihin, että mikä homma siellä servulla nyt on. Sen nyt tiiän että paljon vissiin puhutaan. Sain kans kuulla että oon pari päivää tässä "draamaillu" ja tämä oli syy bänneihin. Mikä lasketaan draamailuksi? Mielipiteiden kertominen? Pelaajareporttien tekeminen? Meemuilu? Mulla on Farssilla hauskaa, niinkun kuuluu. Siks mä tykkään meemuilla ja se tiedetään. Jos joku on mielensä pahoittanu mun meemuilusta, niin pyydän siitä anteeksi. Mulla ei oo mitään Whiteä vastaan, niin kuin White saattaa luulla. White on oikeesti hyvä äijjä, sen kans on hauska pelata. Mun mielestä ei ollut yhtäkään järkevää syytä heittää mua bänneille. Oon vasta täyttäny 14v lapsi. Ei mun kuulu olla "aikuismainen". Multa lentää välillä väärääki settiä, joka saatetaan tulkita sitten väärin. Mulle noi unbannit Discordiin jo napsahtiki, mutta toivon ny silti että jokanen lukee ja vähän miettii.

Todisteet: https://media.discordapp.net/attachments/743192053227323559/743531248630104074/unknown.png
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Hei,

Bannin sinut sen takia kun olit aiheuttanut draamaa jo eilen ja tänään vielä jatkoit vaikka varoitinkin.. Noh banniesi jälkeen kävin vähän kävelemässä ja pohdiskelemassa sen viesti tulvan keskellä ja totesin että tämä asia on keskusteltavissa ja keskusteltiinkin. Otin bannisi pois ja olen tästä asiasta erittäin pahoillani että asia meni juurikin näin.

Voin tässä kumminkin ilmoittaa että lopetan peli- ja discordmoderoinnin ja keskityn omaan pelaamiseeni, yhteisön asioiden hoitamiseen ja koodaamiseen omalla panostuksellani.

- white
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.