Amanda Peräsin -RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Amanda Peräsin
Aika ja päivä: 4.8.2019
Rikottu sääntö: RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Amanda pyytää minua juttelemaan YellowJackin pihalla, menen paikalle ja hän ottaa samantien aseen esille. Kysyy minulta kysymyksen "mitä paskaa oot puhunut musta" pienen keskustelun jälkeen Tolsa tulee paikalle ja kertoo, että olen haukkunut taksityötä ja Amandaa. Sanatarkasti olin sanonut, että "Miksi minä en ole saanut kuskin ylennystä". Sanoin myös, että taksin työ on perseestä ja, että voisin irtisanoutua. Tämän keskustelun jälkeen Amanda kysyy minulta, että onko lisättävää johon vastaan "ei ole", jolloin Amanda ottaa Silupistoolin käteen ja ampuu minulta aivot pellolle. Tämän jälkeen minut viedään syrjään, ettei minua pystytä löytämään /elvyyttämään.
Todisteet:
Tilanteessa oli lukuisia henkilöitä mukana, joten kuvatodisteita ei ole. Tässä muutama henkilö: Max, Keke Metanoli, Tomi Metanoli, Juuso Jokinen ja muita, yhteensä noin 10kappaletta.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
@Amanda voisi kommentoida tähän oman näkemyksen asiaan... Tämän käsittely siirtyy omistajille koska kyseessä on ylläpitäjä.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Olin ite siinä Tilanteessa tuossa ei ollu omasta mielestä rdm koska sinua uhattiin aseella eika amuttu heti randomisti siihen.
 
  • Like
Reaktiot: Kepapi

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Ei tainut olla ihan vittuiluista voi olla syynä sun käyttäytyminen ja paskan jauhanta ite en ole ollu kaupunkinsa 4 päivään en tiedä koko tarinaa mitä täällä kaupungissa on tapahtunut. odotetaan Amandan vastausta.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Itsekkään en ole ollut 4 päivään kaupungissa...
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Kerron myös oman näkökantani kun kerran siinä olin vieressä ja reportissa mainittiin minun nimeni.

Aika kaukana RDMstä toi kyllä oli, eikä se keskustelu ollut noin lyhyt kuin annat olettaa alkuviestin perusteella. Useampi henkilö oli sanonut, että olit puhunut/levittänyt paskaa taksifirmasta sekä Amandasta, keskusteltiin siinä vähintään 5 minuuttia ja ihan tilanteen alussa useampaan otteeseen sulle tehtiin selväksi, että sulle saattaa käydä jotain muutenkin keskustelu oli aika tulinen ihan alusta alkaen.

Ja kuten RDM säännössä selvästi lukee, että tappaminen ilman minkäänlaista roolipeliä on väärin sekä pitää tehdä selväksi, että aiot käyttää voimakeinoja kuten juurikin tässä tapauksessa tehtiin ja tilanne roolipelattiin.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Se, jos kerron toiselle kuljettajalle että minua ei ole vielä ylennetty ja, että aion lähte taksista on paskanpuhumista amandan mielestä niin kyllä mä nyt taas sanon et huhhuh
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Olihan siinä toki RP:eetä, mutta riittääkö tappamisen syyksi edelleenkään se, että on lähtemässä taksista sen takia koska pomo ei hoida hommia...
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Ja minkä takia @Amanda Ei kerro omaa näkemystään tapahtuneesta....
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Jos voisit sisällyttää jatkossa vastauksesi yhteen viestiin, niin vältyttäisiin siltä turhalta spämmiltä.

Edelleen yrität vierittää kaikkea syytä Amandan niskoille, muttet ota mitään vastuuta omista teoistasi. Jos tosissasi luulet, että nämä käsitellään tai hoidetaan tunnissa tai parissa niin olet suuresti erehtynyt, Amanda kyllä kertoo oman näkemyksensä tapahtuneesta ja kommentoi tänne aikanaan ilman tägäilyjä.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Niin no mut kutsuttiin paikalle juteltiin 5min ja laitettiin kylmäks et tuskin se minunkaan syy voi olla, jos ainut asia mitä oon tehny nii sanonu et vois lähtee vittuun taksista...
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Moi @VRWOW !

Pelaajailmoitusten käsittelyssä tilanteesta täytyy olla todisteaineistoa jossain muodossa, josta adminit voivat käsitellä ilmoitetun rikkeen. Tällähetkellä et tarjoa meille mitään tarkempaa kokonaisuutta aiheesta muuten, kuin tekstin muodossa.

Sinulla on 24 tuntia aikaa toimittaa meille materiaalia, josta voin puolueettomasti tarkistaa mitä tilanteessa on tapahtunut. Mikäli tämä ei ole mahdollista, ilmoitus hylätään.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
@angellfall valitettavasti minulla ei ole minkäännäköistä kuvanlista todistusainestoa. Pitää ensikerralla muistaa päivittää GeForce ajurit nii saa otettua shadowplayllä sitte tommoset tilanteet.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.