Asekaupan ryöstön sijainnin vaihto

Missionist

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Heinäkuu 2019
154
127
43
Homman ideahan olisi että ainakin Asekaupan ryöstö vaihtaisi paikkaa, vaihtoehtojahan löytyy moniakymmeniä ympärikarttaa.
Mutta miksi?
Asekaupan sijaintia pitäisi minun ja aika monen muun mielestä vaihtaa, koska nykyinen paikka on aivan läpikäyty. Saisi vaihtelua molemmille osapuolille, pääsisi poliisin puolella mahdollisesti pitämään taktiikkaharjoituksia uusilla spoteilla, ja konnat pääsis taas ettimään uusia spotteja. Alkaa niin sanotusti kyllästyttämään samat vanhat paikat. Uusia tilanteita, uusia spotteja, uusia takuja ja niin eeespäin (y)
Minne?
Kuten ylempänä mainitsin, vaihtoehtoja on moniakymmeniä ympärikarttaa. Mutta parhaimmat ovat varmaan seuraavat
| Route 68 > |
| Yläkaupungin ammunation > |
| Pohjoisen ammunation > |
Ja muitakin vaihtoehtoja on, nuo oli vain minun mielestäni parhaat vaihtoehdot.
Saapi jakaa muiden mielipiteitä tuohon alle :)
 

Missionist

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Heinäkuu 2019
154
127
43
oon miettiny sillattii et se sijainti vaihtelis kun onha noita tuol mapissa
Tai olisi vaikka useammassa paikassa ryöstömahdollisuus? Tietystä paikasta saisi isommalla mahdollisuudella isompaa tykkiä kuin toisesta paikasta, mutta esimerkiksi ryöstön pituus olisi eri?
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
309
63
Suomen Ateena
Tai olisi vaikka useammassa paikassa ryöstömahdollisuus? Tietystä paikasta saisi isommalla mahdollisuudella isompaa tykkiä kuin toisesta paikasta, mutta esimerkiksi ryöstön pituus olisi eri?
Tekisin siihen sellasen et sun pitäs se paikantaa eka ja sit vast voisit ryöstää ja sit vois olla et se vaihtuis joka ryöstö kerran jälkeen. Ja mitä saisit vois toimia niinku nytki.. ainaski alkuunsa
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
+1, mut olis myös kiva sit, että jos niitä on useampi niin ei voi kuitenkaan ryöstää kahta samaan aikaan