bänni ongelma

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Hei. Olisin tullut pitkästä aikaa pelaamaan Farssin RP servulle. mutta mulla näyttää olevan jotkut alotusraha abuse bännit, joitan oo ees ite hankkinu. niin onko mulla mitään mahdollisuuksia päästä pelaamaan, kun kaverit suositteli että Farssi on nykyään hyvä servu. jos joku neuvois ni voitas kattoo tarkemmin tätä ongelmaa.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Moro! Ei muuta kun unban hakemusta menemään vaan ja vakuuttelemaan adminit. Kuiténkaan lähtökohtaisesti abuse bännejä ei saa pois.
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
Tuota laitoin toissapäivänähakemuksen joka hylättiin sen jälkeen laitoin toisen hakemuksen mihin ei vastattu ja joku toinen laittoi jälkeeni hakemuksen mihin vastattiin ja luulin että hakemustani ei oltaisi huomattu ja nyt minun pitää tehdä 1kuukauden päästä uusi. Pystyisitkö joku mitenkään avittamaan koska oikeasti haluaisin todella kovaa takaisin farssille!
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Tuota laitoin toissapäivänähakemuksen joka hylättiin sen jälkeen laitoin toisen hakemuksen mihin ei vastattu ja joku toinen laittoi jälkeeni hakemuksen mihin vastattiin ja luulin että hakemustani ei oltaisi huomattu ja nyt minun pitää tehdä 1kuukauden päästä uusi. Pystyisitkö joku mitenkään avittamaan koska oikeasti haluaisin todella kovaa takaisin farssille!
Moro, ei muuta kun teet kk päästä uuen hakemuksen. Oottelet rauhassa vaan et sun hakemukseen vastataan.
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
eikö sitä vois viel vähä muuttaa koska mul ei oo mitään hyvää vakiservuu täl hetkel nii oikeesti haluisin farssille ja tää oli väärinkäsitys en todellakaan yrittänyt nopeuttaa mun hakemusta pls
 

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
33
24
18
miten se maksu homma sitten ku oon ihan sika paska käyttää näitä nettisivuja