Bännit discord kanavalle?

Remu Moijanen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Joulukuu 2019
33
2
8
Olin tänä kauniina päivänä rp:ttämässä farssilla ja pelailin kun pidin taukoa ajattelin katsoa tuota hienoa discord palvelinta onko sinne tullut mitään mutta sitä ei ollut enään minun valikossani (en ole huudellut kanavilla mitään tai haukkunut muita yms) kirjoitin vahingossa kerran tai kaksi väärälle kanavalle mutta minua neuvottiin kun en oikein tajunnut niiden kanavien tarkoituksia mutta minua autettiin ja sain homman hanskaan mutta discord nimeni on tosiaan Rope346



1578234997511.png


Ja tämä on oikeastaan ainoa kaupunki missä tykkään pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Remu Moijanen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Joulukuu 2019
33
2
8
@Waltsh Anteeksi, en huomannut varoituksiasi kun en osannut käyttää kanavia oikein. Saisinko uuden mahdollisuuden, en pysty mennä kaupunkiin jos minulla on discordiin bännit. Lupaan että en kirjoittele enään kanaville mitään koska en ole kovin hyvä näissä hommissa ja toivoisin että voisitte auttaa minua.
 

Pulloz

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
17
0
1
halusin un bännit toivon et saisin uuden mahollisuuden Ja tykkään pelata tätä kaupunkii eniten Ja lupaan lopettaa sen OOC Puhumisen servulla toivoisin että saisin uuden mahollisuuden :( pitääks tähä tägää se Bännin antaja kun en muista sen nimee nyt justiin