Benny's kehitystä

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
131
70
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Jooh tosiaan. Tästä on varmasti joskus jo juteltu, mutta nyttenpä kai ensimmäistä kertaa kehitysehdotuksen muodossa.

Elikkäs miten ois Bennysille se korjaussarjojen tekeminen? Nykyäänhän ominaisuus on pelkästään mekaanikon pajalla, joita ei ole näkynyt paljoa viimeaikoina servulla. Bennysillä töissä olevana tiedän, että asiakkaat haluaisivat ostaa korjaussarjoja, ja niitä on useasti jopa servun puolella kysytty. Ideaahan siinä ei ole, että Bennysi joutuisi ostamaan korjaussarjat muulta firmalta, ja myydä ne eteenpäin minimalistisella voitolla.

Bennysinhän idea kuulemma on se, että autoja tuunataan halvalla ja meksun idea se, että he korjaisivat autoja ja myisivät korjaussarjoja. Tällä hetkellä rahan tasapaino meksun ja Bennysin välillä on 25% Bennysillä ja 75% Mekaanikolla. Toki voihan meksulta sen tuunausoikeuden pois ottaa, jolloin rahatasapaino firmojen välillä tasaantuisi.

Kiitos.
 
  • Like
Reaktiot: Soulless
Upvote 4

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Tervetuloa ostamaan korjaussarjoja omaan myyntiin.
Eihän asiaan tarvitse muuta ku keskustella parempi diili et saisitte niitä halvemmalla.
 
  • Haha
Reaktiot: kelmi_onsku

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
131
70
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Odotettava käänne, varmaan kannattas meksujen servulla istua, eikä istua vaan sen ränkkinsä päällä. Rahatasapaino ei tästä vittuakaan muuttuisi, joten ehdotan edelleen meksulta tuunausominaisuuden poistamista. :)
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Ja millähän järjellä asia pitäisi ottaa meiltä pois mitä tällä pajalla on aina ollu? Jos kerran korjaussarjat meiltä liikkuu eteenpäin, kuten kuuluu, ja asia on täysin rp:ssä hoidettavissa, miks siitä pitää täällä valittaa?
 

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
131
70
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Kuten edellä mainittu bennysinkin idea olisi varmasti tuottaa vähän enemmän rahaa. Bennysin ideahan on periaatteessa autojen viritys ja mekaanikkojen autojen korjaus ja korjaussarjojen myynti. :) Tosiaan meksu tienaa aika paljon enemmän korjaussarjoilla. Noh, eiköhän anneta töidensä osaavien admineiden hoitaa tämä kehitysidea loppuun. Tottakai haluat @tidetius ajaa omaa maksimaallista rahallista etua serverillä, vaikka et siellä itse pelaa.
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Ajankin aina ja kaikessa vain omaa maksimaalista rahallista etuani jotta voin tarjota roolipeliä ja hoitaa asioita kuten ne kuuluu hoitaa, parhaani mukaan. (jos ette ymmärtäneet, tämä oli sarkasmia)
Ei ole minun, tai muiden mekaanikon esimiehien vika, jos ette itse halua tulla pajalle juttelemaan korjaussarjoista ja diilistä jottai saisitte niitä isoja määriä myyntiin halvemmalla, kuten aiemmin on tehty (~2 vuotta sitten, kun Risto Ränni pyöritti Bennysiä.) Johon aivan varmasti oltaisiin valmiita (olen itse odottanut aloitetta teidän puolelta), tietäen että kukaan muu niitä ei voi tehdä kuin me.
 

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
131
70
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Nyt on nyt, ei kaksi vuotta sitten. Pelaajat vaihtuu ja ajat muuttuu. Painotan edelleen sitä, että istuksit sen meksun omistaja ränkin päällä, joten yrität nyt senkin takia ajaa kehitysehdotuksen alas, jottei rahantulosi servulla laskisi. :) Noh, mutta eiköhän anneta joidenkin muiden nyt hoitaa tämä loppuun, kuin firman omistajan johon kehitysidea puree vakavasti.
Ajankin aina ja kaikessa vain omaa maksimaalista rahallista etuani
 

Soulless

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
23 Joulukuu 2021
23
21
3
Ajankin aina ja kaikessa vain omaa maksimaalista rahallista etuani jotta voin tarjota roolipeliä ja hoitaa asioita kuten ne kuuluu hoitaa, parhaani mukaan. (jos ette ymmärtäneet, tämä oli sarkasmia)
Ei ole minun, tai muiden mekaanikon esimiehien vika, jos ette itse halua tulla pajalle juttelemaan korjaussarjoista ja diilistä jottai saisitte niitä isoja määriä myyntiin halvemmalla, kuten aiemmin on tehty (~2 vuotta sitten, kun Risto Ränni pyöritti Bennysiä.) Johon aivan varmasti oltaisiin valmiita (olen itse odottanut aloitetta teidän puolelta), tietäen että kukaan muu niitä ei voi tehdä kuin me.
Kyllä siellä pajalla on rampattu ja korjaussarjoista puhuttu. Ongelmakohtia kuitenkin löytyy esimerkiksi viimeksi kun kysyttiin ja neuvoteltiin hinta oli korkea, eikä mekaanikon esimiehet olleet sitä valmiina laskemaan "hinta on kaikille sama". Toisinkuin mekaanikko profiittia Bennys ei korjaussarjoilla juurikaan tee vaikka niitä ostettaisiinkin. Ongelmahan ei ollut korjaussarjojen saatavuus vaan rahavirran tasapaino, johon tässä yritetään hakea ratkaisua. Nyt kun Street Tuning autot ovat yleisiä, eikä autokaupan autoja tuunata enään niin paljoa, hyvä jos firma tienaa enempää kuukaudessa kuin meksu pelkillä korjaussarjoilla viikossa per. Siinähän sitten palkkoja hyvin makseleekin.
 
  • Like
Reaktiot: Kazze

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Tästäkin asiasta vois keskustella mm. servun puolella ja hoitaa siellä asioita, eikä täällä foorumeiden puolella.

Joo, asiat on silloisista ajoista muuttunut ja nyt kun otan tämänkin kannan huomioon niin kyllä, oma sana asiaan on pelin puolella ollut silloin liian jyrkkä ja kuten tässä sanoin, asia on keskusteltavissa kunhan siitä tultaisiin juttelemaan. En mä halua toista pajaa ajaa maahan tai antaa teille paskaa niskaan, mä vaan yritän saada asioita hoitumaan roolipelillisesti jotta kaikki saa mitä haluaa.
 
  • Like
Reaktiot: Soulless