Blues pojat

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Onon#1393 (steam: Cykablyatti suoraan venäjältä), m1key, Kipe
Aika ja päivä: 11.04.2021 klo 00:36
Rikottu sääntö: 3.1 (RDM) * Sovellusesimerkki: Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP ssä esitellä.


2.6 Rikoksia tehdessä samassa porukassa ei saa olla enempää kuin 3 pelaajaa. Mikäli kaikki osallistujat kuuluvat samaan jengiin(jolla on oma jengilippu) porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Junnun partioidessa he löysivät tien poskesta miehen joka oli ilmeisesti kolaroinut. Tämä henkilö (Kipe) rupesi huutelemaan "Painukaa muualle tai saatte luotia" poliiseille, jonka jälkeen kaksi henkilöä tuli ja ampuivat poliisia. Mielestäni nämä henkilöt eivät olleet esittäytyneet tilanteeseen ollenkaan.

Huomioidaan että Kipe ei kuulu myöskään jengilippuun tilanteen aikana.

Todisteet:
Tilanne tapahtuu vodissa kohdassa 8h 13min - 8h 21min

Käsittelijä: @psykopaattikana otatko koppia
 
Viimeksi muokattu:

JariHoltito

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Marraskuu 2020
45
21
8
Olin ainoa joka ampui tilanteessa ja maalaisjärkeä käyttäessäni en näe syytä miksi minun pitäisi käydä poliiseita ensin tervehtimässä ja ilmoittamassa, että ajan vähän matkan päähän ja tulen tilanteeseen ampumaan.
 

JariHoltito

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Marraskuu 2020
45
21
8
Eihän meitä ollut tilanteessa kuin kolme ja jos m1keytä ei lasketa niin 2. Kipellä oli jengihousut jalassa, joten sillä tuskin on merkitystä onko se lipulla vai ei.
 

m1key

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Maaliskuu 2020
30
13
8
Istuin Samin (Onon) kyydissä, en itse ampunut tilanteessa, eikä minulla ollut tietoa että hän aikoo ampua.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Olin ainoa joka ampui tilanteessa ja maalaisjärkeä käyttäessäni en näe syytä miksi minun pitäisi käydä poliiseita ensin tervehtimässä ja ilmoittamassa, että ajan vähän matkan päähän ja tulen tilanteeseen ampumaan.
Ainoa ongelma tässä on että olitte jo poistuneet paikalta. Ajoneuvokin vaihtui matkan varrella.
 

JariHoltito

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Marraskuu 2020
45
21
8
Mistä paikalta? Tuolla asuntoautolla ajelin varmaan yheksästä asti, joten autokaan ei kyllä todellakaan vaihtunut missään tilanteessa.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Teitä ei ole mitenkään esitelty tilanteeseen. Ette ole tuolla ajoneuvolla ollut paikalla.

Mielestäni rikotte selkeästi RDM sääntöä.

Vastapuoli valitsee vielä adminin niin saadaan lyötyä tämä lukkoon
 

JariHoltito

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Marraskuu 2020
45
21
8
Katsoitko klippiä ollenkaan? :D Kipe ilmoittaa tuossa, että jos poliisit eivät lähde paikalta niin kaverit tulee auttaamaan. Poliiseita ei kiinnostanut ollenkaan ja lopputulos oli se että tulin siihen auttamaan. Ja edelleenkin minä olin ainoa meistä rikollisista kuka tilanteessa ampui... Oletko oikeasti tosissasi sitä mieltä että minun olisi tilanteessa pitänyt käydä esittäytymässä poliiseille, että minä tulen ampumaan teitä. :D
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Olemme Whiten kanssa keskustelleet asiasta ja tulleet seuraavaan lopputulokseen:

@JariHoltito on jo banneilla toisesta syystä, joten hänelle merkintä paneeliin RMD:ästä
Kipe saa tuomion 30 päivän vankeusrangaistukseen päähahmolleen 2.6 säännön rikkomisesta
@m1key pääsee pälkähästä, sillä ei ole tehnyt sääntörikettä.