Discord Bugi

J

jawwe

Guest
Puhutko nyt farssin omasta discordista vai kaikista dc -palvelimista joilla olet?

Oletko valinnut discordissamme roolit itsellesi?

INFO --> Tervetuloa info --> Reagoi haluamallesi roolille
 
J

jawwe

Guest
Mikä sinun dc nimi on? Sieltä saa tosiaan FarssiRP, CS ja Rustin. Jos whitelist rankkia tarvitset, sinun täytyy tehdä linkitys. Siihen kuluu noin 24h, ennen kun se astuu voimaan.
 

Farmimies

Uusi käyttäjä
30 Tammikuu 2020
6
0
1
Siinä lukee näin

"Klikkaamalla reagointia alla voi itse valita mitä kaikkea näet tästä discordista. Voit poistua alueelta klikkaamalla valittua reagointia uudelleen". Mutta kun klikkaan siitä niin ei tule mitään lisää
 
J

jawwe

Guest
Sinne vasemmalle pitäsi ilmestyä lisää, mikäli olet tehnyt oikein. Annatko mulle sen sinun discord nimen niin katson onko sinulla rankkeja.
 
J

jawwe

Guest
Sinulla näyttäisi olevan ainoastaan whitelist -rank. Paina seuraavaksi haluamaasi reagointia ja anna olla hetken aikaa niin, että et ota sitä pois ja lisää uudestaan.
"Klikkaamalla reagointia alla voi itse valita mitä kaikkea näet tästä discordista. Voit poistua alueelta klikkaamalla valittua reagointia uudelleen".

Vasemmalle sinulle pitäisi ilmestyä FARSSIRP -keskustelu osio, mikäli reagoit farssirp reagointiin.
Vasemmalle sinulle pitäisi ilmestyä FARSSICSGO -keskustelu osio, mikäli reagoit csgo reagointiin.