Discord

Driserno

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Toukokuu 2021
221
23
18
Espoo
Elikkä mut bännättiin Farssin discordista ilmam että mulle kerrottiin mitään tai en ole ees tehnyt mitään mistä pitäisi bännätä. Discord on juisiräblääjä#6093
 
  • Wow
Reaktiot: Atte-

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Sellasii ne adminit vaan on. Ilman syytä bännää. Tässäkin oli siis tapahtunut adminin puolesta virhe. Ilmeisesti oli vain lukenut väärin, että pelaaja huudellut jotain asiattomuuksia discordissa. Lukihäiriön piikkiin. Tarkistin logit, pelaaja oli taas oikeassa. Adminin moka.

Pidetään bännit kuitenkin ihan vaan vittuillakseen ko. pelaajalle. Maximum vitutus.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
No mitä kun en ole siellä
No varmasti tämä on osa niitä ongelmia joita olisi kannattanut pyrkiä ratkaisemaan ennen paskan postaamista discordiin. Minulla ei ole vastausta kysymykseesi. Ohje kuitenkin on, discordiin ilmoittamatta jättäneitä voidaan moderoida combatlogista. Olettaisin siis sinun saavan bännit myös peliserveriltä jossain vaiheessa combatlogista, koska et voi ilmoittaa asiasta discordissa. Tietenkin, jos pelisi on kovinkin useasti kaatumassa. Itse pelailen serverillä 6h pelisessareita ilman mitään uudelleenkäynnistyksiä tai kaatuiluita, joten tiedähäntä.
 

Driserno

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Toukokuu 2021
221
23
18
Espoo
No varmasti tämä on osa niitä ongelmia joita olisi kannattanut pyrkiä ratkaisemaan ennen paskan postaamista discordiin. Minulla ei ole vastausta kysymykseesi. Ohje kuitenkin on, discordiin ilmoittamatta jättäneitä voidaan moderoida combatlogista. Olettaisin siis sinun saavan bännit myös peliserveriltä jossain vaiheessa combatlogista, koska et voi ilmoittaa asiasta discordissa. Tietenkin, jos pelisi on kovinkin useasti kaatumassa. Itse pelailen serverillä 6h pelisessareita ilman mitään uudelleenkäynnistyksiä tai kaatuiluita, joten tiedähäntä.
Mutta sanon vaan sen että mielestäni en haukkunut mitenkään homoja vaan kysyin vain että supportatteko niitä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
No varmasti tämä on osa niitä ongelmia joita olisi kannattanut pyrkiä ratkaisemaan ennen paskan postaamista discordiin. Minulla ei ole vastausta kysymykseesi. Ohje kuitenkin on, discordiin ilmoittamatta jättäneitä voidaan moderoida combatlogista. Olettaisin siis sinun saavan bännit myös peliserveriltä jossain vaiheessa combatlogista, koska et voi ilmoittaa asiasta discordissa. Tietenkin, jos pelisi on kovinkin useasti kaatumassa. Itse pelailen serverillä 6h pelisessareita ilman mitään uudelleenkäynnistyksiä tai kaatuiluita, joten tiedähäntä.
Mutta sanon vaan sen että mielestäni en haukkunut mitenkään homoja vaan kysyin vain että supportatteko niitä
Keskustelusi uudelleenkäymisestä täällä ei ole mitään hyötyä. Kuten sanoin discord bännejä ei nosteta, eikä niitä voi hakea pois. Tuhlaat siis vain omaa aikaasi.