Ehdotus palvelimelle

Utto

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2023
12
1
3
Varmaan heti tämäkin kumotaan, mutta kun poliisit saivat uudet asema tilat olisi hauska jos ensihoidon Kin tiloja uusittaisiin. Perusteluna se että lähes joka Suomi palvelimella on yleensäkin tuo sama sairaala, ja mielestäni farssi voisi erottua siten että siellä olisi jossain muualla.
 
Upvote 0

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
832
164
45
Länsi-Suomi
Hei.
Jos sinulla on joku toinen järkevä interior mielessä, niin totta kai voidaan katsella ja harkita. Tuo nykyinen Gabzin Pillbox V2 on vaan ollut hirvittävän kätevä, ja siksi onkin laajalti käytössä.
 

Utto

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2023
12
1
3
Hei.
Jos sinulla on joku toinen järkevä interior mielessä, niin totta kai voidaan katsella ja harkita. Tuo nykyinen Gabzin Pillbox V2 on vaan ollut hirvittävän kätevä, ja siksi onkin laajalti käytössä.
Joo, itse olen ajatellut niin että koko sairaalan lokaatio olisi kokonaan eri niinkuin poliisiaseman, toisi minun mielestä paljon erilaisuutta palvelimien välillä!
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,265
1
1,129
113
Hei.
Jos sinulla on joku toinen järkevä interior mielessä, niin totta kai voidaan katsella ja harkita. Tuo nykyinen Gabzin Pillbox V2 on vaan ollut hirvittävän kätevä, ja siksi onkin laajalti käytössä.
Minulla on useampikin. Jutellaan tänään.
 
Reaktiot: Ilvonen