emote abuse id 260

Juhostinn

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2021
37
16
8
henkilön nimi : id 260

aika ja päivä : 23.7 klo: 23.30-23.50

rikottu sääntö : emote abuse

lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin keskimaan tallilla ihmettelemässä hetken, kun id. 260 kaverinsa alkoi hakkaamaan kaikkia machetella ilman varottelua yhtäkkiä. Kaverini otti mut kantoon ja vei turvaan ja 2 minuutin kuluttua mentiin takaisin ja nähtiin vielä kyseiset kaverit. Otin kontista aseen ja yritettiin raudoittaa puukottajaa, mutta ei totellut niin ammuin sitä päähän. Otettiin se kaveri mukaan ja lähdettiin viemään, kunnes nämä puukottajan kaverit lähtivät seuraamaan meitä & rämmäämään. yritin ampua heitä mutta id 260 ei näkynyt autossa missään, mutta auto liikkui, eli emote abuse?

todisteet: ( Sain vain klipille kun yritin ampua ja kuskia ei näkynyt missään )

käsitteliäksi @Henqqqu
 

mrjallu101

Uusi käyttäjä
22 Toukokuu 2021
3
0
1
se että se yks hemmo alkoi hakkaamaan teitä machetella teidän glockilla osottelun jälkeen syystä autoon vahinko rämmäys, ei liity minuun mitenkään. olen pahoillani en ole tiennyt emote abusen olmisesta koska säännöissä siitä ei puhuta, tai en itse ainakaa löydä siitä tietoa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
se että se yks hemmo alkoi hakkaamaan teitä machetella teidän glockilla osottelun jälkeen syystä autoon vahinko rämmäys, ei liity minuun mitenkään. olen pahoillani en ole tiennyt emote abusen olmisesta koska säännöissä siitä ei puhuta, tai en itse ainakaa löydä siitä tietoa.
  1. Sanomattakin on selvää, että jos koodaat/exploittaat et kuulu tänne.
  2. Käytä sääntöjä lukiessa ja tulkitessa maalaisjärkeä. Vastaus kysymykseesi ei ole yleensä; mikä sinua hyödyttää eniten, vaan mikä on loogisinta.
Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt?
Abuseet emotea piiloittaaksesi itsesi autoon jolloin sinua on mahdotonta ampua = exploittaaminen ja emotella maksimaalisen hyödyn hakeminen.

Kutsut sitä itsekin emoteABUSEksi. Järki hoi.
Jätän loput käsittelijälle.
 

Juhostinn

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2021
37
16
8
Ja jos tuossa klipissä on huono laatu, niin paremman saa kun painaa vaan siitä otsikosta joka vie suoraan itse youtuben puolelle videon luokse, jolloin se on paljon parempi! :)
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Näin räikeässä tapauksessa teen poikkeuksen ja otamme tapauksen käsittelyyn vaikka vaadittua 5min klippiä tapahtuneesta ei löydykään.
@mrjallu101 Valitse itsellesi käsittelijä
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Terve.
En voi tähän muuta sanoa kun joudumme sinut valitettavasti poistamaan palvelimelta. Turha tässä on mitään kummempia selitellä. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen joka saa bannit tälläsestä älyttömän turhasta tempusta.

@Henqqqu varmasti samaa mieltä asiasta?
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Jepjep. Samaa mieltä Hoikkiksen kanssa. Tempun suorittaja tulee saamaan bannit palvelimelle. Luulisi ihmisellä maalaisjärkikin jo kertovan että tuommoinen abuse on kiellettyä.

Homma taputeltu ja suljen tämän myötä reportin.