EMXFI/Copperball

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Emxfi/Copperball
Aika ja päivä: 21/4/2021 9-10 illalla
Rikottu sääntö: 2.4 Pelilliset ohjeet. Mikäli olet pyytänyt neuvottelijan poliisi ei voi ampua ryöstäjiä tai ryöstäjät poliisia ennen neuvottelujen päättymistä. Poliisin neuvottelijalle täytyy antaa aikaa vetäytyä suojaan, ennen tulituksen alkamista. Ryöstäjät eivät myöskään voi lähteä paikalta neuvotteluiden ollessa kesken, ellei erikseen sovita.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin junnun kanssa ryöstämässä pankkia ja pyysimme neuvotteluita. Meillä oli panttivanki tilanteessa ja ainoat ehtomme olivat että saisimme lähteä Outlaw mönkijällä liikkeelle ja pääsisimme ehjin nahoin pois pankin pihasta ja pyysimme ettei olisi turhaa tönimistä meidän pientä muro kippoamme kohtaan. Kenttäjohtajana toiminut Elias Koivu ilmoitti tilanteessa että neuvottelut ovat päättyneet ja rupesi töhöttämään ja puskemaan suoraan ovesta sisään. Tilanteen vakavuuden Eliaksen toimia lukien älysin nopeasti että mikä on tilanne ja nopeilla reflexeilläni kerkesin vastaamaan tähän vihamieliseen käyttäytymiseen.

Todisteet: https://clips.twitch.tv/HeadstrongWimpyLettuceThunBeast-sW97Yt0cwxP4ZvCy Clippi suoraan neuvotteluiden päättymiseen.


Time Stamp vodiin: alku 00.00 koko tilanteelle, 28.00 kenttäjohtaja rynnii sisään, linnaan 1.07.00

@iKE rakas ota koppia

Ps. En halua hakea mitään rangaistusta tästä vaan tein tämän sillä tarkoituksella että muut poliisit/pelaajat voivat oppia tilanteesta ettei tämmöinen toistu.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Minähän otan koppia, selkeästihän tuossa on ohjeen sivuun menty, eikä tilanteessa ole mitään kyseenalaistettavaa.
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku

Jonyn vodista pankille jo saapunut kohdassa 42.46, ja sitten pankin ovella tapahtuu 57.13
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
PS. Tiedän myös että ihmiset on huutistellut asiasta ja copperballin käytöksestä twitchien chäteissä. Tämä ei ole myöskään mielestäni suotavaa millään tavalla.

Copperball on myös ihminen kuten ketä tahansa tämän lukija ja jokainen ihminen tekee virheen vaikka tietäisi peli säännöt kuinka hyvin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Ylempi on taas sitten streamaajasta kiinni miten hän itse reagoi asiaan ja mitä sanoo moderaattoreilleen kuinka toimia kyseisissä tilanteissa. Tähän emme voi itse vaikuttaa mitenkään. Streamit eivät ole mitenkään sidonnaisia farssiin itseensä ja emme voi vaikuttaa siihen, mitä streamaajat omilla kanavillaan hyväksyvät ja mitä ei.

Mitä itse sääntöön tulee niin selvästi sitä on tässä nyt rikottu, toki emx:llä ei ole alla yhtään mitään aiempia rikkeitä, joten eiköhän tästä päästä yhteisymmärrykseen asian kanssa ja tuomion kanssa (sikälimikäli ymmärsin et halua @Vils mitään tuomiota henkilölle?), kunhan emx on itse vastannut, että ymmärtää rikkoneensa kyseistä sääntöä.

Mielestäni ottaen huomioon nuhteettoman taustan ja sinun pyyntösi jättää henkilö tuomitsematta, niin sopiva tuomio olisi kyseiselle henkilölle note, että asia ja rike on tapahtunut, mutta ei vaatinut toimenpiteitä ylläpidon toimesta.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Eli kunhan EMX itse ottaa kantaa ja toteaa, että on ymmärtänyt virheensä, niin kirjoittelen noten ja niillä puheilla asia on käsitelty :)
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Doddi. Asia on tällä käsitelty, jatkossa muistetaan sitten antaa roolipeliä molemmille osapuolille ja muistetaan antaa aikaa mennä suojaan tämmöisissä tilanteissa.

Copperball666 saa asiasta noten.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.