En pääse discoriin

JPee

Uusi käyttäjä
31 Lokakuu 2021
17
11
3
Olin farssin discord servulla kun mun veli kävi nopeesti pärinäkanavalla sanomassa sinne jotain, koska se oli nimeltään pärinäkanava ja sen jälkeen en oo nähny farssin discord servua.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Olin farssin discord servulla kun mun veli kävi nopeesti pärinäkanavalla sanomassa sinne jotain, koska se oli nimeltään pärinäkanava ja sen jälkeen en oo nähny farssin discord servua.
Sait bännit.
 
  • Like
Reaktiot: Gioshox

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Ja bannien syynä tosiaan Earrape. Näin suomeksi korvaraiskaus.
 

JPee

Uusi käyttäjä
31 Lokakuu 2021
17
11
3
Ja bannien syynä tosiaan Earrape. Näin suomeksi korvaraiskaus.
Mun veli ei kyl korvaraiskannut (kuulemma), mutta puhuin hänen kanssa asiasta , se sanoi vain että pärinäkanava hehehe ja lähti menee, joten voisinko saada unbannit lupaan ei tule toistumaan.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Mun veli ei kyl korvaraiskannut (kuulemma), mutta puhuin hänen kanssa asiasta , se sanoi vain että pärinäkanava hehehe ja lähti menee, joten voisinko saada unbannit lupaan ei tule toistumaan.
Sillä ei meille ole väliä vaikka kissasi olisi käynyt käyttämässä konettasi väärin. Sinun tunnus, sinun vastuu. Farssin discordiin bännit ovat pysyviä. Voit tehdä uuden discord tunnuksen, tai ostaa unbännit. Tuossa on vaihtoehdot miten bännit lähtevät discordista pois. Discordiahan et tarvitse farssilla pelaamiseen.
 

Driserno

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Toukokuu 2021
221
23
18
Espoo
Sillä ei meille ole väliä vaikka kissasi olisi käynyt käyttämässä konettasi väärin. Sinun tunnus, sinun vastuu. Farssin discordiin bännit ovat pysyviä. Voit tehdä uuden discord tunnuksen, tai ostaa unbännit. Tuossa on vaihtoehdot miten bännit lähtevät discordista pois. Discordiahan et tarvitse farssilla pelaamiseen.
Siis saako ja toimiiko että tekee uuden dc acon
 

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
469
177
43
Potato field
All bans on Discord are IP bans. Discord knows how vicious and determined people can be. If they're determined enough, they'll make as many accounts as necessary in order to achieve whatever terrible goal they have in mind. Discord bans people not only by their IP address but by their phone number instead.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Bannien kierrostakaan discordissa ei mitään hyötyä ole koska siitä ihan mielelläni banneja laittelen.
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi