En pääse rp serverille.

Eetu Koivisto

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2022
25
0
8
Mikä on kun kaikki toimi normaalisti kunnes netti katkesi ja yritin mennä uudelleen peliin mutta en enää päässyt. Tulee vain


Putin status: OFFLINE

FiveM websocket: not connected

ts3 websocket: not connected

Plugin version Not found

Mikä voisi olla kun netin kaatumisen jälkeen tapahtui näin?

steam ja teamspeak on yhdistetty.
Olen poistanut ja ladannut teamspeakin ja fivemin uusiksi eikä vieläkään toimi.
Olisin kiitollinen jos olisi mitenkään mahdollista tulla auttamaan discordiin nimi: Eetu#9971
 

Eetu Koivisto

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2022
25
0
8
Siinä piti lukea plugin ja on käynnistetty monta kertaa tietokone uusiksi. tämä sama ongelma on tapahtunut kahteen kertaan
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
630
1
284
63
Kai muistit koittaa painaa plugins-tokovoip-connect kun joinasit takaisin servulle?

Sanooko se mitään siellä tessun alareunan viestilootassa?
 

Eetu Koivisto

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2022
25
0
8
Juu, se connectaa niinku ennenkin ja Steam on päällä ja steamissa en oo muutella mitää asetuksia. Tuntuu vaan oudolta että kun netti kaatuu kerran niin mikään ei enään oo yhdistetty.
 

Eetu Koivisto

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2022
25
0
8
Nyt mä sain sen toimiin mutta kun valitsen hahmon en pysty painamaan että pelaa kun sitä ei näy mun näytöllä :/
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Onko sulla valittuna pelin asetuksista joku outo resoluutio, jos kuva ei mahdu näytölle? Jos pelaat peliä ikkunassa, niin voit koittaa painaa alt+enter, jolloin pelin pitäisi muuttua näytön kokoiseksi.
 

Eetu Koivisto

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2022
25
0
8
Sain korjattua sen mutta netti kaatui taas ja en pääse taaskaan pelaamaan. Eihän tämä voi johtua muusta kuin että tämä on jokin glitch tai bugi?