Ensihoitajaa ammuttu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
https://www.twitch.tv/videos/426697468
11. Virkapukuisten ambulanssityöntekijöiden kidnappaaminen/tappaminen/ryöstäminen on kielletty.
Kyseinen ampuja on Ahmed Virtanen, Fatboy L.
Tästä on alle viikko sitten mainittu, että ensihoitoa ei ammuta, hänelle suoraan. Meillä on ensihoito lähdössä kaupungista, kun eivät saa rauhassa töitään tehdä.
 

Fatboy L

۹(ÒہÓ)۶
Vanhempi jäsen
16 Huhtikuu 2019
33
100
33
Helsinki
Ei hirveesti tolta etäisyydeltä nää et ketä ampuu, olin jossain parinsadan metrin päässä pistoolin kanssa enkä edes tiennyt että siellä on ensihoitajia, ammuin oman kaverinki siihe ku en nähny mitään. Täys vahinko ja ihmisiähän me vaan ollaan, teemme virheitä. Myönnän virheen ja jos oon aiheuttanu mielipahaa joillekkin nii pyydän anteeksi. Ja kyllä olen hyvin tietoinen tästä säännöstä jonka takia en myöskään tahallaan ampuisi ensihoitajaa. Hyväksyn mahdolliset seuraukset jos koette sen tarpeelliseksi
 

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
Nopeeta kontsaa.. Mite olis jos näitä kavereita koitettas vapauttaa vaik kuljetuksen aikana tai jossain muualla ihan ajan ja suunnitelman kanssa? Yleensä se että siellä on ensihoidon maasturi + lanssi paikalla tarkottaa sitä että paikalla on hoitohenkilöt tekemässä seuraavaa työtään. Järjellä kun tässä koittaa miettiä niin mitä hyötyö on ampua kaikki matalaksi jos sukulaiset ei oo saanu tarvittavaa hoitoa? Tehon kautta ilman mitään tuomiota seuraavaan tulitaisteluun.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.