FailRP (hahmon tunnistus) - Jake Virta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Ilmoitettavan henkilön nimi: Jake Virta (rmz)
Aika ja päivä: noin klo 3-4 am 24.12.2019
Rikottu sääntö: FailRP eli tunnisti minut eri hahmolla, vaikka täysin eri vaatteet, ihonväri, kampaus ja puhetyyli
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Poliisi teki pysäytyksen ja Jake heti sanoi suunnilleen, että "Jo kolmatta kertaa tämä kaveri tänään", vaikka olin juuri tullut uudella hahmolla kaupunkiin. Toisessa tilanteessa myöhemmin hän mainitsi suunnilleen, että "Sä ootki tehny jo kaks poliisivalitusta aikasemmin", kyseessä olin taas eri hahmoni.
Todisteet:
Todisteita tilanteesta ei ole, mutta todistajina löytyy ensimmäisestä tilanteesta kolme muuta poliisia ja kaverini ja toisesta tilanteesta jälleen yksi poliisi.
 

lyceiris

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Huhtikuu 2019
11
21
3
25
Kirkkonummi
Kyseessä oli väärinkäsitys, kuulostit aivan samalta kun eri hahmosi, puhetyyli oli sama ja olit muutenki naama punasena huutamassa meille(myös sinun toinen hahmosi huutaa meille naama punasena kun poliisi toimii väärin kuulemma) niin en siinä kerennyt kysyä että mikäs herran nimi on ja tosiaankin toinen partio joka teidät otti kiinni sanoi myös että sama henkilö joka eilen oli putkassa huutamassa. Kaikki me oltiin väsyneitä, syvät pahoitteluni tästä. -Jake Virta
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ilmoitettavan henkilön nimi: Jake Virta (rmz)
Aika ja päivä: noin klo 3-4 am 24.12.2019
Rikottu sääntö: FailRP eli tunnisti minut eri hahmolla, vaikka täysin eri vaatteet, ihonväri, kampaus ja puhetyyli
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Poliisi teki pysäytyksen ja Jake heti sanoi suunnilleen, että "Jo kolmatta kertaa tämä kaveri tänään", vaikka olin juuri tullut uudella hahmolla kaupunkiin. Toisessa tilanteessa myöhemmin hän mainitsi suunnilleen, että "Sä ootki tehny jo kaks poliisivalitusta aikasemmin", kyseessä olin taas eri hahmoni.
Todisteet:
Todisteita tilanteesta ei ole, mutta todistajina löytyy ensimmäisestä tilanteesta kolme muuta poliisia ja kaverini ja toisesta tilanteesta jälleen yksi poliisi.
Koska tilanteesta ei ole mitään todiste_aineksia, ei asiaa voida täällä käsitellä. Jos hahmoon on kuitenkin kohdistunut jotain poliisin moderaatiokeinoja, putkatuomiota/vankilatuomioita/sakkoja, kehoitan poliisia korvaamaan henkilölle nämä. Mikäli yksittäinen poliisi ei tähän pysty, ottakaa yhteys poliisin hallintoon.

Jatkossa kuitenkin asianomaiselle suosittelen, että mikäli montaa eri hahmoa pelaat niin hahmojen välille on hyvä luoda reilua kontrastia. Kontrastilla tarkoitan esim, ikää, sukupuolta tai puhetyyliä. Samalla äänellä samankaltaisten hahmojen pelaaminen on vähän kuin kaivaisi verta nenästään ja varsinkin aktiivisilta pelaajilta tulee tuskin onnistumaan.
 
  • Like
Reaktiot: lyceiris
Status
Ei avoinna uusille viesteille.