FailRP ID - 70 ja 77, 23.7.2021

Vakke

Käyttäjä
25 Helmikuu 2021
37
45
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 70 ja 77
Aika ja päivä:23.7.2021 klo n. 16
Rikottu sääntö:

Pankkien/kauppojen/kaappien/henkilöiden ryöstäminen:

Ryöstön alkaessa virkapukuiset poliisit voivat aina ampua ryöstäjän ja muut aseistetut/epäilyttävät henkilöt ryöstön läheisyydessä. Ryöstäjät voivat myös ampua kaikkia virkapukuisia poliiseja. Tähän sääntöön on myös poikeuksia alla:
Ryöstötilanteissa et saa tappaa, elvyttää, ryöstää ja uudelleen tappaa henkilöä. Ryöstöt tulee suorittaa hyvällä roolipelillä. (Kamat kantoon ja vex on kielletty)

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Provosoin henkilöitä Bennysillä, jonka jälkeen he lähtivä seuraamaan minua. Hetkeen takaa-ajon jälkeen pysähdyin ja henkilöt ampuivat minua. Tämän jälkeen minut otettiin kantoon, jotta minut voitaisiin elvyttää ja viedä raudoissa kävelemään vuorelta. Elvytyksen jälkeen minut raudoitettiin ja hakattiin hengiltä uudelleen.
Todisteet: Klippi tulee alle myöhemmin

Käsittelijäksi valitsen @Alluusio
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Vain ilmoitettu henkilö, adminit ja ilmoittaja voivat keskustella threadissä. Mikäli tarvetta, adminit kutsuu lisää todistajia threadiin.
Olin tuossa tilanteessa Bennysillä missä ajoit rekalla mun päälle mikä on VDM.
 

Vakke

Käyttäjä
25 Helmikuu 2021
37
45
18
@Hytsky Käsitelläänkö tässä reportissa mitä sinulle tapahtui Bennysillä? Ole hyvä ja tee reportti jos näet sen aiheelliseksi
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Moips. Tosiaan tossa klipissä ollaan minä ja @EuropeanOnion . Ensinäkin, unohdit lisätä alkuun tapahtumienkulusta sen verran, että provosoinnin jälkeen sä ajoit rekalla kolmea autoa päin, kaataen meidät sekä 2 muuta henkilöä, kuten @Hytsky sanoi, joka on VDM. Toiseksi, meidän EI OLLUT tarkoitus tossa hakata sua uudestaan tehokuntoon, vaan ottaa sut ainoastaan kantoon, mutta Vakke nous heti pystyyn joten piti potkasta uudelleen. Tarkoitus oli viedä vuorelle ja laittaa sieltä kävelemään alas, kuten moni tekee.
 

Vakke

Käyttäjä
25 Helmikuu 2021
37
45
18
Tuuppasin kyllä kolmea autoa, mutta pahoittelin jälkeen ja ehdotin, että maksan korjauskulut. Tämä tuuppasi oli myös todella pienestä vauhdista.

Mutta palataan reportin ytimeen. Vaikka en olisikaan mennyt kelloille ja olisitte jättäneet henkiin vuorelle olisi se jo ollut Failrp, kuten tuosta lainauksesta säännöistä voit itse lukea. Pidit mua myös kannossa koko tilanteen ajan vaikka seistiin puskassa paikallaan odottaen kaveriasi tuomaan elvaria. Tällä abusella estit minulta mahdollisuuden päästä teholle.

Lisäksi vein teidät toisella hahmolla päivää aiemmin kävelemään raudoissa, ehkä tämä painoi teidän alitajunnassa.
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Mä en henkilökohtasesti ite kuullu ainakaan et oisit puhunut että voit maksaa korjauskulut, en tiedä kuuliko @EuropeanOnion tai muut tilanteessa olleet tätä?

Ton saman, että pidetään kannossa eikä päästetä teholle -jutun on mulle tehnyt ainakin teidän Jeans porukan Jortsi n. kuukaus takaperin, että piti kannossa varmaan yhteensä 30min kun koitti saada mua elvytettyä sen jälkeen kun oli mut pistänyt tehokuntoon. Tästä syystä oletin asian olevan okei, kun tiedän ainakin juuri kyseisen jortsin tätä harrastaneen.

Myönnettäköön, että se sun vittumainen käytös ja tempaus pari pv takaperin painoi ja painaa alitajunnassa vieläkin, mutta se ei tohon toisen hahmon kaappaamiseen liittynyt. Ainoastaan se miten sä ajoit jatkuvasti karkuun vaikka monta kertaa sanottiin että "ulos ajoneuvosta", "pysähdy" jne, sai tän aikaan ja päätettiin näyttää se että ihan jokasen silmille ei hypitä.
 

EuropeanOnion

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Helmikuu 2021
27
12
3
22
Vantaa
@Vakke lisään tähän " Pidit mua myös kannossa koko tilanteen ajan vaikka seistiin puskassa paikallaan odottaen kaveriasi tuomaan elvaria. Tällä abusella estit minulta mahdollisuuden päästä teholle." sen että et ois muutenkaan saanu lähtee tossa vaiheessa tehotyttöjen matkaan vaikka et ois ollutkaan kannossa.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Doddih.

Klipistä huomaa kyllä, että tilanteessa ei tarkoituksella temmottu Vakkea tehokuntoon. Tarkoituksellista tai ei, tässä on rikottu mainittua sääntöä.
Teillä on kaikki mahdollisuudet hoitaa tilanne hyvällä roolipelillä, koska teillä oli mukana 2 asetta. Uskon että tän "kidnappauksen" olis voinut hoitaa laadukkaamminkin.

@Trashwarrior Onko tää sun mielestä hyvää roolipeliä, että odotat puskassa henkilö kannossa? Mikset laskis häntä maahan? Onko tässä ollu jotain bug abusen tynkää, jolla on estetty teholle lähteminen?
Tän lisäksi haluaisin muistuttaa, että vaikka se on paskaa RPtä, niin saat lähteä tossa tilanteessa teholle, jos sua ei aktiivisesti joku koita elvyttää.

Mun mielestä koko tilanteen olis voinut välttääkin, mutta koska tässä on vakke hakattu toiseen otteeseen elvytyksen jälkeen, ehdotan elvyttäjälle merkintää paneeliin mikäli historiaa ei ole vastaavasta.
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Joo myönnettäköön, että tilanteen olis voinu hoitaa laadukkaammin tarjoten samalla hyvää roolipelikokemusta molemmille osapuolille.

Vastaus kysymykseesi @janini -ei ollut mitään parasta roolipeliä, mutta tää puska valikoitui randomisti ns odottelupaikaksi. Se olisi voinut olla mikä vaan muukin paikka siinä lähellä, mutta pelkäsin että laskiessa Vaken maahan, hän lähtee tehohoitoon edeltävien puheidensa mukaisesti, kesken tilanteen. Varmistin tällä vain, että hän pysyy myös tilanteessa sekä hoitaa tämän loppuun. Olisin voinut toki laskea hänet maahan siksi ajaksi, mutta Vaken tuntien ei olisi varmaan pyynnöstä enää tiputtanut =ei oltas saatu kantoon jne. Mutta hyvä tietää "saat lähteä tossa tilanteessa teholle, jos sua ei aktiivisesti joku koita elvyttää." tää jatkoa varten.

Puhuen nyt @EuropeanOnion puolesta, tosiaankaan tämä uudelleen tehokuntoon hakkaus EI OLLUT tarkoituksellinen ja emme mitenkään voineet aavistaa että jätkä joutuu elvytyksen jälkeen heti uudelleen teholle parin potkun jälkeen.
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Kyseenalaistaisin muuten vielä sen, että miten sä jatkoit puhumista kun olin ampunut sua 2 kertaa päähän koska et osannut olla hiljaa? @Vakke
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Juups, ootellaan alluusion mietteet jahka pääsee kotiutumaan.

miten sä jatkoit puhumista kun olin ampunut sua 2 kertaa päähän
Muistutuksena tähän; vaikka vammoja saa ja pitää roolipelata niin sun hahmos kuolee vasta kun sen päätät. Toki olis varmasti ollut hyvää roolipeliä olla hiljaa niin säännöthän ei tähän pakota. Niin kauan ku rp:tät kipujas.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen @janini kanssa samaa mieltä eli suljen tämän reportin käsiteltynä ja Trashwarrior ja EuropeanOinon saavat asiasta merkinnät paneeliin. Pidetään henkilöt nyt erityisessä tarkkailussa, sillä he tuntuvat olevan kaikkien reporttien aiheena jotenkin tällä hetkellä.