FailRP, KipuRP:n puute -Jni

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jni

Aika ja päivä: 10.10.2021 klo. 0.30-1.00

Rikottu sääntö: FailRP, KipuRP:n puute

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin saarella yrittämässä saada isoja aseita. Tiputimme yhden bd:n jo aikaisemmin ja hän ei mitään huudellut, mutta Jni otti ilmeisesti vähän kierroksia tästä hänen kuolemasta. Hän nimittäin alkoi nauramaan ja huutamaan ”KOHTA OTATTE HOPPEETA!” Tätä samaa kuului useita kertoja. Minun mielestäni siinä kohtaa siis tapahtui sääntö rike.

Todisteet: https://medal.tv/clips/67463588/d1337G2p5Rl3?invite=cr-MSw0RlAsMjU4OTA0NzYs
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
78
29
28
Imatra
jooo kommentoin tähän reporttiin nyt alustavasti sen että, hahmoni on yleisestikin puhunut aina #2 sijasta joten en itse koe sen rikkovan mitenkään sääntöjä millään tavalla tässä tilanteessa. Aina luodissa on 1 .sija ne jotka jää maahan, sekä ne jotka voittaa ns. tilanteen.
Juteltiin tästä asiasta Farssin dc kanavalla ja sanoitte siellä että ette tee mitään reporttia, koska juteltiin tämä asia jo siellä. Ja toiseksi hahmoni on rääväsuu ja shokkiin mennessä ihminen reagoi erillaisilla asioissa, jotkut menee turpa kiinni ja jotkut alkaa laukomaan "viimeisiä sanojaan" tämmöisessä tilanteessa.
Isoin kysymys on miksi tämä reportti on tehty "hävityn" tilanteen vuoksi?
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Reporttia en olisi muuten tehnyt, mutta muistan, että sinulla on tuosta huutelusta tehty jo aikaisemmin reportti. Itse en ollut myöskään siellä farssin dc kanavalla eikä tieto tästä välittynyt minulle. Suurin kysymys on, että miksi pitää alkaa huutamaan ”Vittu te otatte kohta hoppeeta”, kun sinua on pampulla lyöty takaraivoon ja voisit olla ns. tajuton? Minun mielestä se, että hahmosi on jonkin lainen ei edellytä siihen, että saa unohtaa KipuRP:n.
 

snicker

Käyttäjä
9 Maaliskuu 2021
67
46
18
olin tilanteessa ja minusta tuntuu että todella harvalla ihmisellä on noin korkea kipu kynnys taino tuskin kellään
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
117
86
28
30
Olin myös tuola tilanteessa. Tosiaan Jni:llä saattoi mennä tossa hiukan yli. Mutta sitten viellä teijänkin porukalle semmonen että jos työ teette näistä reportteja nii voitte myös porukalla miettiä omaa pelaamistanne tuolla. Jos toinen rikkoo sääntöjä taikka venyttää niitä niin se ei oikeuta sitten teitä tekemään sitä perässä.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
117
86
28
30
Taisittepa vain esim eilen.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
117
86
28
30
Totesin vain asiasta Rasse että mun mielest näistä on iha hyvä puhua.
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
78
29
28
Imatra
Juu älkää esittäkö tekopyhiä suotta :) Ja esim, kyllä löytyy jo maininta mutta kokiko aloittaja oikeasti tarvetta tehdä tätä asiaa tästä jos syy oli se että hävisitte tilanteen saarella jolloinka rupesi harmittamaan niin kaikki syyt kaivettava esiin ?
 

snicker

Käyttäjä
9 Maaliskuu 2021
67
46
18
oma pointti oli se ainakin että se aijjempi reportti ei ollut jäänyt mieleen jnillä tai ollut ottanut opiksi jonka takia teimme tämän reportin että tuommoinen saataisin loppumaan
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
579
295
63
www.twitch.tv
Lukotan tämän threadin siksi aikaa, että saamme zamon kanssa tämän käsiteltyä. Tällä hetkellä huutelette ja syyttelette vaan toisianne joka ei kuulu pelaajailmoituksiin. Turhasta huutelusta voidaan alkaa jakelemaan varoituksia jos ne eivät lopu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.