Farssin Streams

Mirzzi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Huhtikuu 2019
16
18
3
Mietin tässä kun foorumeilla on tämä streams kohta että voikohan sitä muuttaa sillain et se tulee foorumeille näkyviin vain sillon ku striimaa farssilla. Eli pitäis vaikka titlessä olla farssi tms. Ku nytkin hecto pelaa hellillä ja näkyy farssin foorumeil. Omasta mielestä tyhmän näkönen. Huomautus 2019-12-10 221628.jpg
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Mietin tässä kun foorumeilla on tämä streams kohta että voikohan sitä muuttaa sillain et se tulee foorumeille näkyviin vain sillon ku striimaa farssilla. Eli pitäis vaikka titlessä olla farssi tms. Ku nytkin hecto pelaa hellillä ja näkyy farssin foorumeil. Omasta mielestä tyhmän näkönen. Näytä liitetiedosto 854
Olet aivan oikeassa. Ko. Toiminto on täysin manuaalinen ja edellyttää, että minä tai joku muu ylläpidon jäsen whitelistaa streamaajaan tuonne listalla. Toiminnon käyttööntulee siis luonnollisesti viivettä kun jokainenhan loppuviimein päättää missä streamaa ja mitenpäin. Kyselyitteni perusteella tuo slotti generoi n. 27-30% steamin katsojakunnasta, joten mikään täysin liibadaaba spotista ei ole kyse. Tämäkin luku kuvastaa vain rekisteröityjä käyttäjiä. Todellisuudessa katsojakertoja tämän sivuston kautta on kerääntynyt yhteensä jo tuon yli 2000 kertaa, toki tästä liikenteestä taas sitten iso osa on roskaa.
Tässä esim omasta analyticsistäni kuva:
1576036611497.png
Ylläolevin syin meillä ei varmasti yhteisönä ole mitään intressejä ohjata tätä katsojavirtaa streamereille, jotka streamaavat muilla palvelimilla. Lähtökohtaisestihan jokainen streameri päättää missä streamaa ja jokainen pelaaja päättä missä pelaa, me emme siihen voi vaikuttaa. Voimme kuitenkin vaikuttaa ketä streamereitä promoamme yhteisönä. Oma mielipiteeni on, että tämä edellyttää jatkossakin FiveM alustalla puhtaasti farssin kontenttia. Nyt siis mikäli streameri on vaihtanut farssille niin hänet käsin lisätään ja vaihtaa farssiltap ois niin hänet käsin poistetana. Ohjelmisto jota käytämme on lisensoitu ja en usko, että siihen on kajoaminen streamin titlejen osalta. Mielipiteitä?
 
Viimeksi muokattu:

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Omalta kohdalta sanon vain että minulle on ihan sama näkyykö minua täällä farssin foorumilla kun striimaan vai ei.
Jatkossa tulen myös pelaamaan molemmilla servereillä ja striimaan satunnaisesti kumpaakin.
 
  • Like
Reaktiot: velluGG

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Omalta kohdalta sanon vain että minulle on ihan sama näkyykö minua täällä farssin foorumilla kun striimaan vai ei.
Jatkossa tulen myös pelaamaan molemmilla servereillä ja striimaan satunnaisesti kumpaakin.
Kyse ei olekkaan siitä, miten sinä yksittäisenä streamaajana ajattelet, näkyykö sinua vai ei. Platformi ajetaan twitchin apin kautta, jolloin twitchin TOS pätee. Tämä tarkoittaa, että itse teet valinnan näytätkö itseäsi twitchissä ja tällöin menetät oikeuden, missä ja miten sinua näytetään. Itse toisella serverillä pelaaminen ei ole asia mikä meitä edes täällä kiinnostaa. Kyseessä on videopeli jota jokainen pelaa omaksi nautinnokseen, jokainen pelaa kuten sanottu, missä lystää.

Kyse on siitä, tahtooko tämä yhteisö mainostaa muista peliyhteisöjä omalla alustallaan. Alustamme generoi huomattavan määrän liikennettä streamaajien streameihin (kyllä käytän lähes 1/4 ohjatuista katsontakerroista termiä huomattavan), imo on vain hyvä, että olemme kriittisiä mihin tätä näkyvyyttä ohjataan.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Täysin ymmärrettävää.
Toin vain oman näkemykseni esille että minulta ainakin kannattaa ottaa sitten foorumilta "striimaaja" titteli pois kun tulen jatkossakin striimaamaan myös muita servereitä/pelejä kuin farssia.