Farssin taksi

Ohut Herkku

WääWääWää
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
44
80
18
Morjesta! Hieman aiheuttanu harmaita hiuksia ton taxin pyörittäminen, koska kyytejä on noin 10-15 vain päivässä kun kaikki ottavat vain meksikolaisen pirssarin, koska tämä on ilmaista. Olisi mahtavaa jos ne NPC taksit voisi poistaa kokonaan pois tai tehdä niistä npc takseista oikeasti vaarallisia, esim että se voi satunnaisesti vain räjähtää tai sitten se kurvaa suoraan mereen. Tämä herättäisi varmasti pelaajia tilaamaan ihan oikean taksikuskin paikalle, kun kerta mahdollisuus on siihen. Olen myös huomannut, että useimmissa servuissa jos ihan pelaaja taksikuski kuskaa NPC kyytejä, itse firmakin saa pienen siivun siitä omaan kassaansa. Tämä lisäisi taas kuskien innostusta ajaa niitäkin, kun tietävät että vaikuttavat omiin boonuksiinsa. Myös siitä ON/OFF duty mahdollisuudesta on ollut puhetta jo melko pitkään, mutten ole ainakaan huomannut että toimisi /gps komennolla vieläkään. Tässä olisi vain omia näkökulmia mitä olen toimitusjohtaja urani aikana laittanut merkille ja nyt päätin siitä laittaa ihan kunnollista palautetta, kiitos jo valmiiksi jos korjaatte asiaa parhaalla näkemällänne tavalla.
 
  • Like
Reaktiot: Fadas

Fadas

Uusi käyttäjä
13 Huhtikuu 2019
4
0
1
Olisi kyllä mukava jos nämä npc taksit poistettas koska ne aiheuttavat serverille ongelmia.