FarssiRP driftinkivideokisan videot

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Iken pari kuukautta sitten julistama driftinkivideokisa on tässä päättymäisillään, jotenka tehdäänpä tälläinen ketju mihin saatte klippinne liittää mikäli sellaisen teitte.

Kuten viimeksikin, laittakaa videon upload-tägeihin farssirp, gtarp, farssi

Jos sunnuntaina on yhteisöpalaveri, niin voittaja päätettäneen sen aikana... Eli hophop vielä ehtii tekemään videon jos ei tähän mennessä ole kerinnyt.

500k urheiluautoa Ike lupaili palkinnoksi, niin olisi sääli jos ei kisaan tulisi kuin yksi ehdokas. Varmaan voidaan jakaa myös joku pienempi lohdutuspalkinto tai pari, eli kannattaa tehdä edes joku lyhyt klippi sittenkin vaikka itsestä tuntuisikin siltä, ettei pysty voittavaa teosta enää vääntämään.
 
  • Love
Reaktiot: svedu

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Sinänsä tyhäm postata itse ensimmäisenä itse aloittamassaan ketjussa... Älkää nyt kuitenkaan lannistuko tästä, hyvät kanssapelaajat, vaan postatkaa myös niitä omia klippejänne!

Mutta mutta. Tälläinen tuli tosiaan väännettyä. Youtube onneksi kusee laadun niin ei minun kömpelö leikkaukseni häiritse ihan yhtä paljoa.

Kaikki videomateriaali kuvattu viime keskiviikkona, kiitoksia kaikille mukana olleille. Erityisesti kiitoksia mekaanikon ja bennysin työntekijöille korjauksista, säästyi pitkä penni kun ei joka kerta tarvinnut käyttää kallista korjaussarjaa. Meni toki niitäkin aika monta...

Ja kiitokset myös palvelimen devaajille jotka keväällä tuollaisen mahtavan driftinkiauton palvelimelle toivat meille vuokrattavaksi!