Fearrp Clun_stab

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): @club_stab
Aika ja päivä:16.30/31.3.21
Rikottu sääntö:Failrp fearrp
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Olin Trafilla varastanut Henkilön @xsmitin pyörän jonkajälkeen Tehtiin vähänn juttuja jotka videolta näkee. Kun oltiin takas tallilla @club_stab kävi päälleni aseen olleessa kädessä klipissä sitä ei näy kädessä, mutta sen kuitenkiin ehtii selkeästi huomaamaan, kun sillä osoittaa. Ilmeisesti ase ei näkynyt mmuille tilaneteessa olleille.
Todisteet:
Tilanteessa olevan klippi.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
@HelariTv Mua nyt ihan ensimmäisenä kiinnostaa syvempi tarina tälle ensihoidon kaappamiselle ja nöyryyttämiselle yms?

Mikä roolipelillinen syy tähän oikeasti oli?
 

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Jos nyt sias kirjotettuu järkevästi. Olin huijannut toiselta tyypeistä ei siltä josta tein ilmotuksen trafilla sanchezin,kun tässä olimme menossa nodtamaan rahaa otin aseen esiin, koska alun perinkin olin menossa ryöstämään kyseistä pelaaja. Olin luullut, että kaveri olisi ollut siellä yksin, mutta toinen kaveri tuli paikalle. Koitin tuoda heille rp:tä tilanteesta viemällä heidät pois ja tuon kaiken muun (ettei olisi kädet ylös ryöstön tyyppinen).
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Kiitos @Alluusio Tämä selvensi montakin asiaa mikä tässä minulla oli mielen päällä :D

Eli keskitytään puhtaasti @club_stab :n toimintaan tapahtumassa.

stab kävin jo lukemassa tuon toisen valituksen mutta selitäs vielä tälle puolelle miksi lähdit lyömään lampulla jos sinua osoitetaan aseella?
 

club_stab

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2021
61
1
8
Kun otin taskulampun käteen en ollut ihan varma mitä teen. Otin sen siinä kun hän käveli ilman asetta käsissään. Sitten kun hän alkoi osoittamaan niin ajattelin että päättäisin tilanteen ja soittaisin poliisit ilman että ensihoitajat selviäisi ilman kuolon uhreja, mutta ei nyt mennyt ihan putkeen. Aika paska idea varmaan, mutta se on tehty mitä on tehty
 

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
@club_stab Tuolla trolla loppujen lopuksi toit vain kuolon uhrin( Rn oo vrma kuolitko, koska soitin sulle apua) Ja tuolta ampumiselta ois säästytty jos et olisi käynyt päin,vaikka sinua selkeästi osotettiin aseella.
 

club_stab

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2021
61
1
8
Kyllähän sitä nyt sitten jälkikäteen kun ajattelee niin eihän se järkevää ollut. Mutta siinä tilanteessa se tuntui hyvältä ratkaisulta, kun olit uhannut minulle henkilökohtaisesti tehdä jotain. Luulen että varoituksilla mennään, varsinkin kun taitaa olla mun eka varoitus tai en oo varma onko joskus kauan sitten tullut.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Nooh odotellaan että Dore kerkee kattomaan asian kanssa läpi... ja sitten me adminit mietitään ne mahdolliset rangaistukset.
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
En ota kantaa nyt Helarin tekemisiin, siitäkun on oma reportti hoidettu.

Oma mielipiteeni:
Ikävää, kun videoissa ei nauhoittaneen ääniä kuulu.
Vaikka ensihoitajilla on koskemattomuus, niin eiväthän he tätä RP:ssä tiedä, eikä sen saisi antaa vaikuttaa roolipelilliseen suoritukseen.
Ja vaikka roolipelissä kohtaat sääntörikkeen, tulisi roolipelitilanne pelata tilanteen puitteissa loppuun. Kerää todisteet reporttiin, eikä ota oikeutta omiin käsiin.

Ehdottaisin siis;
Kirjoitetaan merkintä FailRP:stä.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Olen samaa mieltä Doren kanssa ja suljenkin keissin siltä osin.

@club_stab saa tästä ilmoituksesta varoituksen koskien failrp:tä ja muuten asiat on jo hoidettu toisella pelaaja reportilla.

Muistakaa kaikki että vaikka huomaatte sääntörikkeen ei kenenkään tulisi ottaa sitä esille tai mukaan rp:seen kesken tilanteen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.