FearRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

laihanej

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
30 Syyskuu 2019
28
6
3
21
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Antti-Pekka Tolonen
Aika ja päivä: noin klo 2.00 / päivä 8.12.2019
Rikottu sääntö: FearRP
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Osoitin aseella kyseistä henkilöä, mutta alkoi vaan hakkaamaan kuolemaan asti.
Todisteet:
RP nimiä vain tiedossa: Jortsi, Ilmari (kutsuma nimi imppa), Sirpa (oli lähistöllä).
 

Lehtis

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Huhtikuu 2019
58
56
18
Voitolla yössä
www.twitch.tv
Katoin juuri oman tallenteeni tilanteesta ja en itse näe koko tilannetta ollenkaan, koska olen nurkan takana juttelemassa muista asioista. Voin sen toki tähän liitteenä laittaa jos se tarpeellista on. Sirpa.
 

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Mites se kun cloggasit tilanteesta josta löytyy myös tallenne?
 

laihanej

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
30 Syyskuu 2019
28
6
3
21
Asetta pelätään yleensä henkensä edestä mutta jotut sen sijaan rupeaa supersankaroimaan ja meni moti kun aletaan lyömään ja sitten haukutaan päälle. Eikä ole ensimmäinen kerta kun Tolonen alkaa haistatella.
 
Viimeksi muokattu:

laihanej

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
30 Syyskuu 2019
28
6
3
21
Eli jatkossa aseet laulaa herkemmi..
Kiitti ja kuitti!
 

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Itse saavuin vasta paikalle kun Antti Pekalla oli kyseinen herra kannossaan mutta siitä löytyy kun kaveri katoaa kuin tuhka tuuleen kun mentiin paikalleq
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Threadiin saa vastata viestini jälkeen vain osalliset, eli @Beers256 & @poeka6/Antti-Pekka Tolone

Tässä käsitellään siis seuraavaa sääntöä:

3.Pelin kulku
8.Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa. Tämä sääntö ei päde käynnissä olevassa tulitaistelussa.

Kysymykset:
1. Onko tilanteessa ollut siis 1 v 1 tilanne?
2. Löytyykö @poeka6/Antti-Pekka Tolone videomateriaalia tilanteesta?
3. Oletko @Beers256 clogannut tilanteesta?

(Tämä pelaaja reportti on sana sanaa vastaan. Mikäli emme saa videotodistetta tilanteesta, admin saa sillä perustein hylätä tämän ilmoituksen.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
  • Like
Reaktiot: Duazzet

laihanej

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
30 Syyskuu 2019
28
6
3
21
Tällä Sirpalla on video materiaalia, Mutta mä myönnän lähteneeni tulliin kun meni moti illalla.. Eli tilanne oli vähän 1v1 tapainen ja Jortsi oli vaan vieressa katsomassa ja mukana mähinässä.
 
J

jawwe

Guest
Tällä Sirpalla on video materiaalia, Mutta mä myönnän lähteneeni tulliin kun meni moti illalla.. Eli tilanne oli vähän 1v1 tapainen ja Jortsi oli vaan vieressa katsomassa ja mukana mähinässä.

Mikäli @Lehtis sinulta löytyy videoclippi tilanteesta, voisitko sen laittaa tähän threadiin. Katsotaan, käykö siitä mitään ilmi.
 
J

jawwe

Guest
KÄSITELTY

Meillä ei ole tarpeeksi todisteita tilanteesta. Tässä threadissa on "todisteet" ainoastaan sana sanaa vastaan. 1v1 saa tehdä vastarintaa toista pelaajaa kohti.

Kysymys tässä kuuluikin, kunjoitettiinko omaa elämää? Se jäi mysteeriksi, sillä toisaalta se voi myös olla oman elämänsä kunnioittamista jos uskoo pystyvänsä kääntämään tilanteen omaksi edukseen.

Lainaten toisen adminin sanoja:
"Asemies teki virheen, kun on mennyt iholle yksinään aseen kanssa. Jos olis pitänyt gunpointilla kauempaa niin eihän se silloin voi tehdä vastarintaa kun kerkeää tulla kuulaa ennen ku juoksee tarpeeksi lähelle että voi lyödä."

Tällaisessa tilanteessa on voinut olla siis monta laitaa. Vain video todiste olisi kattanut sen, olisiko se ollut kyseenalainen. Olen myös puinut tämän asian toisen adminin kanssa.

Minulle suomin valtuuksin, kyseinen pelaaja ei saa rangaistusta tapahtuneesta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.