Huumeet muuttaminen/vaikutus

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
Tällä hetkellä kukaan/mikään taho ei ole kiinnostunut huumeista. Ketään ei kiinnosta puolustaa ns omaa aluetta. Tehtäisiin pari muutosta. Poltetaan kaikki huume paikat. Kaikista huumeista saat puhdasta rahaa ncp myynnistä. Muutetaan kaikkien huumeiden hintoja/tehdään ns arvo järjestys. Huumeiden se ”armori” homma pois. Parannus jutun voi jättää. Se armori homma on tällä hetkellä vaan niin rikki. Älkää kysykö miten mutta he/ne ketkä tietää asiasta voivat varmaan samaistua.

Kaupungin johto voi käydä koittamassa ja kellottamassa kuinka kauan menee tiettyjen huumeiden tekemiseen alusta loppuun ja paljonko jää rahaa taskunpohjalle. Se että se on riskialttiimpaa monessakin suhteessa kuin esimerkiksi louhijantyö siihen nähden mitä tienaat on tällä hetkellä on ei kannattavaa. Siksi ketään ei kiinnosta.

Tuotaisiin samanlaiset luotiliivit kuin poliiseilla kansalaisille. Kestää sen x luotia. Sen jälkeen voit vedellä noita romuja x määrän parantaaksesi itseäsi ennenkuin ne överit tulee.

Virkavalta ei saisi käyttää huumeita ihan ymmärrettävistä syistä.
 
  • Like
Reaktiot: Jamal ja Hecto

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Eihän siihen kaupungin johtoa tarvitse ottamaan aikaa yms. Senhän voi kuka vaan käydä ottamassa. Omasta mielestäni tuo armorien tulo huumeen käytön jälkeen on kyllä vähän meh mutta kyllä.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa kyllä siitä että huumeista saatava korvaus on ihan liian pieni siihen työhön/riskeihin verrattuna.
Mielestäni ei välttämättä tarvis puhdasta rahaa tulla vaan ihan sitä dirtyä.
Olisihan se mukava jos korvaus olisi sellainen että niitä kiinnostaisi jollain tehdä ja yrittää suojella vähän paikkoja ettei niitä jokainen tee joka aiheuttaisi taas muuta kontsaa rikollisten välille.
Ja se armori, ideana ihan hyvä mutta kun se ei toimi kunnolla niin aika huono, osa pelaajista abusaa efektin pois ja nauttii vain suojasta..
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tuo huumeiden antamat armorit tulevat poistumaan. Niiden on ollut tarkoituksen olla vaan "placeholder". Tarkoituksena on juurikin luoda siviileille luotiliivit, joita voi ottaa pois ja laittaa päälle. Tämä vaatii kuitenkin lääkintäjärjestelmän uudistamista ja tätä olen tekemässä kokoajan. Huumeiden value return on 200% riippuen kuinka lähellä olet "paketin alkuperää". Kuitenkin tuohon myynnin riskiin en juuri osaa ottaa kantaa. Itse ainakin pelaillessa suurinosa huumemyynneistä menee poliisilta reagoimatta.
 
  • Like
Reaktiot: velluGG ja Hecto