id 363 ja 378 /kamat kantoo ja veks ja mahd clog

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Ilmoituksen pohja:


Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):363 378 (raimo-petteri)
aika ja päivä 7.7 0.20
Rikottu sääntö:kamat kantoo ja veks ja mahdollinen clog
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Juomk,sin tiedä ku tultii aseen kaa vetää kamat :)
Todisteet:

 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
@marikekko valitse itelles käsittelijä. Aiheeseen.

Mun ehdotus toimenpiteille:

@marikekko , menet ja viet virkavallalle pesäpallomailan, laitat kuvan minulle discordissa todisteena, että olet näin tehnyt. Myönnät samalla ryöstäneesi pelaajalta sen. Poliisi päättää tuomiosta pelissä. Kamat kantoon ja vex-ryöstöt on kiellettyjä meidän palvelimella.
@Eekoo , et saa mitään tavaroita takaisin. RDM pätee niin npc:hin kuin pelaajiinkiin. Sinun rangaistuksesi on se, että et saa mitään menetettyjä tavaroita ja joudut menemään poliisilaitokselle kertomaan, että olet hakannut kansalaisen.

Molemmille note asiasta.
 

Driserno

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Toukokuu 2021
221
23
18
Espoo
@marikekko valitse itelles käsittelijä. Aiheeseen.

Mun ehdotus toimenpiteille:

@marikekko , menet ja viet virkavallalle pesäpallomailan, laitat kuvan minulle discordissa todisteena, että olet näin tehnyt. Myönnät samalla ryöstäneesi pelaajalta sen. Poliisi päättää tuomiosta pelissä. Kamat kantoon ja vex-ryöstöt on kiellettyjä meidän palvelimella.
@Eekoo , et saa mitään tavaroita takaisin. RDM pätee niin npc:hin kuin pelaajiinkiin. Sinun rangaistuksesi on se, että et saa mitään menetettyjä tavaroita ja joudut menemään poliisilaitokselle kertomaan, että olet hakannut kansalaisen.

Molemmille note asiasta.
Janini mä en tiijä että miten mutta toi klippi missä noi kaks kaverusta ryösti pelaan ni kumpikaan ei ollu mä sä voit vaikka kysyy niaalta että olin kellolla sillon mutta en tiijä miten meillä oli sama id tai sitten muistan väärin mulla oli 343 tai 363
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
ID:llä 363 pelannut henkilö on Munoikeakäsi, joka on bannattu jo modaamisesta.
ID:llä 378 pelannut henkilö on Raimo-petteri.
Marikekko on pelannut ID:llä 393.
Ryöstäjien auton rekisterinumero on SJE 449. Kyseinen ajoneuvo kuuluu Marikekolle.
@marikekko Oletko antanut ajoneuvosi näiden kahden henkilön käyttöön vai ovatko he mahdollisesti sen varastaneet?
 

Driserno

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Toukokuu 2021
221
23
18
Espoo
ID:llä 363 pelannut henkilö on Munoikeakäsi, joka on bannattu jo modaamisesta.
ID:llä 378 pelannut henkilö on Raimo-petteri.
Marikekko on pelannut ID:llä 393.
Ryöstäjien auton rekisterinumero on SJE 449. Kyseinen ajoneuvo kuuluu Marikekolle.
@marikekko Oletko antanut ajoneuvosi näiden kahden henkilön käyttöön vai ovatko he mahdollisesti sen varastaneet?
auto juttu meni näin olin autokaupan läheisellä tiellä ja sitten olimme menossa näitten khadne kyseisen henkilön kanssa kalaan jonka jälkeen modaaja räjäytti mut ja he kaksi ottivat minun autoni ja lähtivät jonnekkin
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jeespoks.

Toista tekijää ei kuulu ni käsitellään tää ilman hänen näkökulmaansa asiaan.

Kuten jo sanottua, toinen ko. pelaajista on jo bannitty modaamisesta. Koska Raimo-Petteriä ei kiinostanut tuoda ylläpidolle ilmi, että juoksentelee palvelimella modaajan kanssa, tulee hän saamaan myös porttikiellon palvelimelle.

@Eekoo et saa ryöstettyjä tavaroita takaisin. Olkoon tää muistutuksena kaikille, että niitä NPCitä ei tapeta turhaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.