Ilmoitus pelaajasta beers256

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): beers256 (ainakin foorumeilla)
Aika ja päivä: siinä 02:00 paikkeilla 8.12.2019
Rikottu sääntö: Combat log
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Elikkäs eilen siinä kahden maissa tuli puhelu antti-pekka toloselta ja kertoi että häntä oltiin uhkailtu aseella ja kyseinen herra oli hänen ollallaan, noh mentiin sitten paikalle ja otettiin molemmat (antti-pekka ja beers256) siitä sitten kantoon ja lähdettiin pakoon ampumapaikalta no siinä sitten kun oltiin pohjoisen kaupungin rannassa kyseinen herra päättää clogata ulos tilanteesta
Todisteet:

1575833462140.png
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Olet tehnyt @Beers256 sääntörikkeen tilanteessa perusteena se, että sinulla meni motivaatio. Olet rikkonut toisten kanssapelaajien RP -tilanteen, kirjautumalla ulos palvelimelta.

Kertoisitko oman näkemyksesi tilanteeseen?

Miksi et vienyt vain tilannetta loppuun asti?

Näihin toivoisin kattavaa vastausta.
 

laihanej

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
30 Syyskuu 2019
28
6
3
21
Ekana mulla alkoi keittää tilanne kun mua ruvetaan hakkamaan kun tähtään aseella mutta vasta nytten tajuan 1v1 säännön ja Tolonen kun kantoi mua niin supesi vielä vähän kettuilemaan ja siinä vaiheessa alkoi enemmän pannussa kiehumaan ja suoraan sanottuna meni niin pahasti tilanteeseen hermot että päätin vaan logata mutta se ei ole suotavaa YMMÄRRÄN sen eli myönnän rikkeen. Mulla ei ole mitään muuta selitystä kuin meni vaan hermot.. Huono vastaus varmaankin sääntörikkeestä mutta selitin niin kuin minä itse tilanteen vedin.
 
  • Like
Reaktiot: Sprunkki ja zuumi
J

jawwe

Guest
KÄSITELTY

Arvostan rehellisyyttäsi @Beers256 !

Edellä mainituin perustein ja minulle suomin valtuuksin, kirjaamme sinulle kirjallisen varoituksen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.