Ilmoitus pelaajasta JaKe

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

blaze

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Kesäkuu 2019
3
4
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Mack G / JaKe
Aika ja päivä: 15. syysk. 2019
Rikottu sääntö: 6. FailRP
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Kahdessa ensimmäisissä klipeissä oikealla olevaa henkilöä ei selvästikkään kiinnosta/pelota oma henki, kidnappaajien aseet tai kidnappaustilanne. Viimeisessä klipissä häntä vain naurattaa ja puhuu normaalisti kun juuri kompastui, löi päänsä kiveen ja hukkui raudat käsissä. Kummassakaan tilanteessa häntä ei pelota tai edes kiinnosta kidnappaus/ryöstö tilanne, kuhan vain vittuilee ja failrpttää.
Todisteet:



 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Osoittelitteko aseilla kyseisiä poliiseja jossain vaiheessa ?
Onhan tuossa FailRP:tä ihan kiitettävästi kun oma henki ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka klipistä hyvät naurut saikin :)
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Tilanne vaan vaikuttaa siltä että henkilöä ei kiinnosta rp:ttää yhtään konnien mukaan jotka ovat tilanteessa ylilyönti asemassa. Menee siis FailRP:ksi.
Muut adminit vois ottaa kantaa myös.

Ja tottakai tilannekomiikka on aina hyväksi mutta oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.
 

TheTopeli

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Mekaanikko
Vanhempi jäsen
3 Kesäkuu 2019
53
37
18
23
www.twitch.tv
Joo eli siis tähän clippiin liittyen https://www.twitch.tv/kusipallo/clip/PolishedInventiveSharkTebowing?filter=clips&range=7d&sort=time Hommassa kävi pieni "bugi" tai mikä nyt olikaan joka sai minut ja muutaman muun myös hieman naurahtamaan joten tämä tilanne omasta mielestäni ei ole niin vakava tai ollenkaan vakava homma. Mutta nämä clipit joissa olimme Jallun kanssa kidnapanneet herrat niin kyllä niistä tuli suoraansanoen paska maku suuhun koska ruvettiin vetämään vitsejä useean kertaan hengenvaarallisessa tilanteessa joka ei ole omasta mielestäni todellakaan soveliasta tähän tilanteeseen. Osoittelimme myös poliiseja muutamia kertoja ja teimme kyllä selväksi että he ovat hengenvaarassa.
 

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
Tilanne kun oli päällä niin minä ja kumppani osoitettii muutamankin kerran virkamiehiä aseilla. teimme asian kyllä erittäin selväksi että tosissaan tässä projektissa ollaan. toinen virkamies kyllä ymmärsi jutun juuren ja oli tilanteessa asiallinen tilanteen vakavuuteen nähden. toinen virkamies laitoi asiat niin sanotusti päin prinkkalaa. itse näen tilanteen niin että kyseessä ei ollut minkäänlaista "mustaa" huumoria tai muutakaan huumoria. virkamiehellä oli ilmeisesti kovin kiire johonkin muuhuun tai tekemään jotain muuta ja ei ymmärtänyt tilanteen vakavuutta ja/tai edes halunnut ymmärtää tilanteen vakavuutta.
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Clipit ovat erittäin lyhyitä ja tästä näkee noi kun selvästi että pelleilynä menee kaksi kohtaa. Näkisin että tarviisi enemmän aineistoa kyseiseen aiheeseen. Tästä ei voi sanoa kuinka poliisit ovat muuten käyttäytyneet ja ovatko pelänneet.
 

JaKeHyryläst

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Toukokuu 2019
27
7
3
Panttivanki tilanteeseen selvennystä / omaa näkemystäni
Poliisille tuli viesti että tarvitsee apua menimme Duazzetin kanssa sinne pääsimme paikalle ja ulos autosta niin puskasta tulee 2 henkilöä aseet kourassa no siinä sitten nosteltiin käsiä ja mentiin poikien pillin mukaan, noh matkalla tänne kohteeseen ilmaisin että olen näreissäni tästä koska meidät pyydettiin viestillä auttamaan ja menimmekin, mutta paskaa saatiin palkaksi no sitten ku päästiin kohteeseen niin henkilöt alkoi kertoa asiaansa sitten heitän tämän ensimmäisen kommentin "iha kiva tarina mutta voitasko lähteä" Tarkoituksenani oli tuoda tilanteeseen huumoria harmittomassa mielessä. no ei pokka meinannu pysyä siinä sen kommentin jälkeen. Olin täpinöissäni ja mietin mitä tapahtuu seuraavaksi. Okei kidnappaajat ei näyttänyt elettä että heitä olisi se haitannut. Sitten se toinen kidnappaaja rupeaa myöhemmin selittämään juttuansa. Jutun päätteeksi heitin kommentin "joo kiva mut meil ois oikeataki töitä nii voitasko jatkaa matkaa" Tätä kommenttia en oisi saanut heittää ilmoille missään vaiheessa. Tajusin vasta jälkeenpäin että toi meni yli. Minun mielestäni olen tehnyt siinä sääntörikkeen nimeltään 6. Failrp. Myönnän virheeni tässä ja pahoittelen kovasti jos asianomaisilla jäi jotain hampaankoloon. Ei tule toistumaan kyseinen toiminta.

Sitten päästään tähän toiseen tilanteeseen jossa minut raudoitettiin rannassa kivikossa. No oltiin lähdössä enemmän rantaanpäin minä raudoissa no sitten tuli nousuvesi joka veti minut kellolle. Mielestäni tässä ei tapahtunut sääntörikettä vaikka puhuinkin sen jälkeen koska en osannut odottaa sitä ja tuli se muillekkin vähän puskista ja oishan se ollut vähän outoa jos hiljaa olisin ollut tässä koska kukaan ei välttämättä oisi tiennyt miksi nytkähdin maahan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.