Kaikki oli ennen paremmin

Entinen Vai Nykyinen

  • Entinen

    Äänet: 14 63.6%
  • Nykyinen

    Äänet: 8 36.4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    22

F-Mamba

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2019
3
0
1
Semmosta vaan että mun mielestä ekosysteemi, aseiden hankinta/rakentaminen ja jengit pitäisi olla niinkuin Farssi Beta ajoilla. Olen nimittäin itse alkamassa kyllästymään katselemaan ja kuuntelemaan sitä miten kun käyn hakemassa autoa niin että joku aivan randomi tulee kysymään että haluanko ostaa häneltä pistoolin tai tuplapiippuisen haulikon. Ei siinä onhan se hauskaa että on pyssyjä, mutta kun se ei ole niin helppoa oikeassakaan elämässä niin miks sen pitäis olla vaan yhden threadin kautta kolme tehokasta asetta suoraan ojennettu käteen. Jengitkään ei ole yhtä hyviä kuin ennen. Beta ajoilla oli oikeesti vaikeeta päästä jengiin ja niitäkään ei ollut monta, ja jos oli niin ne oli pieniä kärpäsen paskoja, mut pää jengit kuten Ballas (mihin itse kuuluin yhdessä vaiheessa), Kronos, Bloods ja Mafia. on totta että jotkun asiat on paremmin kuin ennen kuten lisätyt modifikaatiot yms. Mutta kun ennen Jengi rp, poliisi rp, ekosysteemi ja asioiden vaikeus oli niinku FamilyRP tai NoPixel levelii. Niin ajatelkaa jos sen saisi takaisin!
 

MUSTI

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
17
23
3
Tarkotatko nyt ekonomialla vain aseita? ja että haluasit takasin Whitelist jengit?
 

F-Mamba

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2019
3
0
1
Tarkoitan että ylipäätään oli paremmat ajat silloin beta ajoilla
 

F-Mamba

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2019
3
0
1
ja olisihan se parempi whitelist jengit, ei olis kaupungissa niin randomia kun yhtäkkiä putkahtaa joku og leksa matafaka gäng joilla on jo aseet puolentunnin pelaamisen jälkeen koska se on niin helppoa
 

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
ja olisihan se parempi whitelist jengit, ei olis kaupungissa niin randomia kun yhtäkkiä putkahtaa joku og leksa matafaka gäng joilla on jo aseet puolentunnin pelaamisen jälkeen koska se on niin helppoa
Sanomattakin selvää että serverillä annetaan mahollisuus aloittelijoille jengi roolipelaamiselle.. Mutta päästäänkin toiseen twistiin että jos jää kiinni ryöstöistä, kidnappauksista, etc niin niistä tulee minimissään 24tuntia vankeutta..

Asiat oli ennen paremmin jo sillä kannalla että aseiden arvo laski sadasta nollaan ja katumyyntiä ei ollu lähes lainkaan.. Muistan kyllä kun kevyet äänenvaimentimet maksoiva 100-150 tuhatta, ja se oli hauskaa lystiä se.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Semmosta vaan että mun mielestä ekosysteemi, aseiden hankinta/rakentaminen ja jengit pitäisi olla niinkuin Farssi Beta ajoilla. Olen nimittäin itse alkamassa kyllästymään katselemaan ja kuuntelemaan sitä miten kun käyn hakemassa autoa niin että joku aivan randomi tulee kysymään että haluanko ostaa häneltä pistoolin tai tuplapiippuisen haulikon. Ei siinä onhan se hauskaa että on pyssyjä, mutta kun se ei ole niin helppoa oikeassakaan elämässä niin miks sen pitäis olla vaan yhden threadin kautta kolme tehokasta asetta suoraan ojennettu käteen. Jengitkään ei ole yhtä hyviä kuin ennen. Beta ajoilla oli oikeesti vaikeeta päästä jengiin ja niitäkään ei ollut monta, ja jos oli niin ne oli pieniä kärpäsen paskoja, mut pää jengit kuten Ballas (mihin itse kuuluin yhdessä vaiheessa), Kronos, Bloods ja Mafia. on totta että jotkun asiat on paremmin kuin ennen kuten lisätyt modifikaatiot yms. Mutta kun ennen Jengi rp, poliisi rp, ekosysteemi ja asioiden vaikeus oli niinku FamilyRP tai NoPixel levelii. Niin ajatelkaa jos sen saisi takaisin!
Ennen kuka vain pystyi ostamaan kaikki aseet? En ymmärrä miten se on vaikeampi vs nykyinen järjestelmä, jossa aseet pitää erikseen cräftätä. Foorumeilla ei kuitenkaan ole kuin kahden aseen ohjeet joista toiseen ei edes kokonaisuudessa kaikkea ole julkaistu. Kuulostaa lähinnä että ongelma sijaitsee siinä millaista rp tä toivot yhteisöltä saavan vs mitä saat.
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio