Kemmel RDM!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): sergai zudwig/ @Kemmel /x7
Aika ja päivä: Klo 14.15, 24.4.2021

Rikottu sääntö: RDM,Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin myymässä aikaisemmin kaappeja Sergai Zudwigille, mutta hänellä oli kuulemma kiire, joten hän ei voinut silloin sitä ostaa. Myöhemmin siinä olin taksi asemalla jossa oli sitten taksin pomo aseen kanssa josta ilmoitin poliisille. Poliisit tuli ja hoiti tilanteen siinä. Myöhemmin Sergaita alkoi taas kiinnostaa kaapin ja pyysi minua venevajalle, siinä vaiheessa tiesin sen olevan scämmi, mutta menin kuitenkin. Hetken aikaa tarkkailin katolta Sergain touhuja hän vaikutti epäilyttävältä. Sitten tuli aika kaupoille ajoin autoni kauppa paikalle 5 kaappia takaluukussa, hetken juttelimme siinä ja yhtäkkiä Sergai tulee ulos autosta ja alkaa kaivamaan asetta tässä vaiheessa lähden karkuun autollani ja hän yrittää ampua minut siihen. Mielestäni tässä kohtaa sitten rikottiin RDM-sääntöä.

Todisteet: Laitan käsitteleville admineille klipin, koska vanhempani puhuvat taustalla asioita, jotka ei kuulu kaikille.

Käsittelijäksi @Alluusio
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@Kemmel, ole hyvä ja valitse toinen käsittelijä tälle tapaukselle. Haluan myös mieluusti kuulla sinun näkemyksesi asiasta, sekä jos sinulla on omasta näkökulmastasi videotodisteita.

@RasseTTV Voit laittaa videon minulle Discordissa tai täällä foorumilla yksityisviestillä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@Kemmel Pelaajailmoituksen käsittelee aina kaksi adminia, jotka ilmoittaja ja ilmoituksen kohde saavat valita. RasseTTV laittoikin jo linkin, josta löydät listan valittavissa olevista admineista.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Selvä. Olen toimittanut RasseTTV:n minulle lähettämän videon myös Kuutille.

Haluaisin tosiaan mielelläni kuulla myös Kemmelin mietteitä tapahtuneesta sekä nähdä mahdollisen videon, jos hänellä on videota tilanteesta.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mikäli sinun videossasi tai kommenteissasi ei ole mitään syytä mikset voi niitä julkiseksi laittaa, niin käsitellään asia julkisesti tässä reportissa. Näiden on kuitenkin tarkoitus olla mahdollisimman avoimia käsittelyjä.
 

Kemmel

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Marraskuu 2019
83
14
8
Suomi
Juu sori ku kesti. Tässä on ollu vähä aamu vuoroja nii unirytmi päin vittua. Nii tosiaa. Rasse laittoi mulle viestiä että tarvitaanko vartiaa asemalle. Vastasin etteme tarvitse tällähetkellä. Menin taksi asemalle ja menin juttelemaan nian kanssa. Kun saavuin paikalle oli Rasse asemalla ja mennyt soittamaan poliisit koska Nialla oli kannossa ase. Poliisit veivät Nian ja jäin ajelemaan hetkeksi. Nia soitti minulle hetken päästä ja keroi että oli päässyt vapaaksi. Kirosimme Nian kanssa Rassen tekemää vasikointia. Suunnittelimme kostoa koska Nia tiesi rasse myös tukku hommista ja piti häntä "itsekäänä" Haimme kämpiltä pislan ja muistin että Rasse oli laittanut minulle viestiä että myy kaappeja ajattelin että tämä on hyvä syy kutsua rasse paikalle. Menimme Nian kanssa vene vajalle ja vein Nian nurkan taakse odottamaan. Meillä oli radio yhteys. Yritin saada rassen paikalle mutta hän jäi odottelemaan, mutta loppujen lopuksi tuli paikalle. Hetken jutusteltuamme kyselin mistä hän tuntee nian ja miksi vasikoi hänet. Nousin ulos autosta ja osoitin rassea aseella. Kun rasse lähti pakoon ammuin muutaman laukauksen rassea kohti. Sen jälkeen vein aseen kämpille ja menin taksi asemalle. Kun poliisit tulivat kiistin asiaa ja yritin saada poliisit lähtemään. Poliisit lähtivät ja niin lähti rassekin pois paikalta. Jatkoimme työ päivää ja mietimme miten hoidamme asian loppuun kun se kerta aloitettiinkin.


Tässä tapahtumassa ei ole rikottu RDM sääntöä koska rasse itsekkin myöntää tienneensä mitä tapahtuisi. ja toiseksi tein aivan selväksi mitä teen ja miten teen.

Lisä kysymyksiä voi antaa vastailen kun kerkiän.


Itsellä ei lyödy video todisteita tapahtuneesta.
Mutta asiasta voi kysyä myös @nghiapop
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
@Kemmel et varoittanut minua tilanteessa etkä kyllä osoittanutkaan vaan aloit heti ampumaan. Itse juuri myönsit syyllistyneesi combatstoring rikkeeseen koska olimme alle 10 minuuttia tapahtuman jälkeen taksi asemalla ja sinun mukaan olit vienyt aseen jo pois.
 

Kemmel

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Marraskuu 2019
83
14
8
Suomi
@RasseTTV "Tavaroiden tallettaminen tilanteen aikana peräkonttiin / kaappiin on sallittua, koska poliisi pystyy tutkimaan molemmat vaihtoehdot."
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Palautin nyt tuon RasseTTVn poistaman viestin, mutta ymmärrän kyllä, miksi hän poisti sen tajuttuaan sen olevan turha. Kuitenkaan tuo combat storing väite ei ole tässä reportissa aiheena eikä tarvitse lietsoa lisää draamaa ylimääräisellä syyttelyllä.

Olen katsonut RasseTTV:n antaman videomateriaalin nyt pariin otteeseen. Valitettavasti sen äänet ovat niin huonot, etten pysty sen perusteella sanomaan onko ennen ampumista annettu varoitusta. Siksi ehdotan, että todisteiden puuttumisen takia tämä reportti suljetaan.

Muistutuksena kuitenkin kaikille osapuolille, että tehkää selväksi aikeenne käyttää voimakeinoja.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Pahoittelut viivästyneestä käsittelyajasta.

Minun täytyy kyllä kompata Alluusiota tässä. Valitettavasti klippi on äänenlaadultaan sen verran huono, että sen perusteella on mahdoton lähteä tuomitsemaan ketään.

Käsitelty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.