Kiinnostuneita ihmisiä tekemään ohjeita?

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Farssi kaipaisi melko runsaasti uusille pelaajia suunnattuja ohjeita. Aivan Fivem asentamisesta sitten ensihetkille palvelimella. Mitä tehdä kun olet luonut hahmon. Mistä saat rahaa, mistä saat kontakteja jne jne.


Jos jollain on mielenkiintoa niin puuhastella tälläisiä opasvideoita tai vaikka vain teksti ja kuva oppaita niin laittakaa rohkeasti tulemaan.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Mä voisin tässä väsätä kuinka luot hahmon ohjeita :D
Tuo varmasti tulisi tarpeeseen. Varsinkin jos meinaat videota tehdä niin ehkä mukaan voi lisätä jotenkin perusteet pelaamisen aloittamisesta? Näyttää mistä löytyy työkkäri ja mikä se on, sekä selittää vähän esim jotain marttatyötä miten sitä tehdään. Olisi vähän sellainan 101 video ensimmäisestä illasta farssilla.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Tuo varmasti tulisi tarpeeseen. Varsinkin jos meinaat videota tehdä niin ehkä mukaan voi lisätä jotenkin perusteet pelaamisen aloittamisesta? Näyttää mistä löytyy työkkäri ja mikä se on, sekä selittää vähän esim jotain marttatyötä miten sitä tehdään. Olisi vähän sellainan 101 video ensimmäisestä illasta farssilla.
Siis tätä just mietin et video-ohje olis kaikista paras. Väännän sen tässä kun pääsen kampaajalta :whistle:
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Niin tai vaihtoehtoisesti jos poliisi pyytää henkkareita niin voi sanoa vaikka, että löytyy takataskusta eli roolipelaamalla ne annetaan ei ole mitään erillistä nappia tai itemiä henkkareille.
 
  • Like
Reaktiot: jessie