Klo 16.00 reset takaisin

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
Mites olis jos serveri restarttais kahdeksan tunnin välein? Eli klo 21, Klo 05 ja klo 13?
 
  • Haha
Reaktiot: Waltsh

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Mites olis jos serveri restarttais kahdeksan tunnin välein? Eli klo 21, Klo 05 ja klo 13?
Siis serveriähän ei pitäisi joutua ressuttamaan ollenkaan. Serveri ei itsessään hidastu ollenkaan päivän mittaa. Farssi toimisi ihan samalla tavalla oli sitten id t 900 tai 99999999999999. Nuo restart ajat ovat vain vakiintuneet ajalta x syystä y. Niiden käytännön hyöty nykypäivänä on olematonta. Niitä lähinnä käytetään vai uusien updatejen puskuun, siksi tuo illan aika on jätetty. Sillon on yksinkertaisesti mukava aika minun tai jonkun muun puskea updatea sisälle. Se ei ole liian aikaisin jolloin palvelimen populaatio on vielä buildautumassa eikä liian myöhään jolloin ihmiset lähtisivät pois. Jos restarttia ei olisi niin joka kerta kun palvelinta päivitettäisiin siitä jouduttaisiin tiedottamaan erikseen. Silti osa ihmisistä panikoi heti "kaatu" "paska serveri kaatu" jne. Nyt kaikki tietää että serveri boottaa klo 21 joka päivä.

Itse ylensä toimin siis niin että ajan updatet sisään ja odotan klo 21 restarttia. Kun ressu tulee käyn koittamassa että homma toimii ja tarvittaessa teen muutokset jolloin serveri boottaa aamulla ja seuraavalle päivälle muutokset on taas "käytössä". Tätä rumbaahan tehdään siis melkolailla joka päivä.