Korona kesä farssille! omg!

Juhukka

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2021
85
42
18
☼☼☼☼
korona kuukausi ländää farssille tai juhannukseen asti, joka tarkoittaa muunmuoassa autokaupasta loppuivat uudet autot. vain käytetyt autot ovat saatavilla.
halaaminen kielletään.
Maskit ovat tervetulleita jokaisen liikkujan kasvoille.
kaikkien tulee käydä kerran viikossa sairaalassa koronatesteissä.

optio tämä täysin älyvapaa. koronatestissä jos hoitaja kertoo sun olevan positiivinen oot seuraavan päivän tai kaksi sairaalasta saaduilla vaatteilla hahmo, jota kukaa ei haluaa lähelle. jos tällainen korona positiivinen erehtyy lähelle tervettä on viipymättä käytävä koronatestissä.

tällä saadaan sairaala tututksi kaikille.
kaikki käymään koronatestissä.
autojen arvo paremmin esille, kun niukkuus tuodaan edes hetkeksi
☼☼☼☼
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Vaikkakin ajankohta tälle voi olla ylempien kommenttien mukaisesti vähän kehno, mutta idea sinänsä (joku tarttuva tauti tms) pitää kyllä paljon potentiaalia sisällään. Tälläistä itseasiassa palloteltiin paljon jo ennen koronan puhkeamista. En lähtisi suoraan lyttäämään ja todennäköisesti tälläinen konsepti jossainmäärin palvelimella joskus nähdään eventtinä tms, mutta tälle ajanjaksolle on huomattavasti laajempia ja käytännöllisempiäkin devausintressejä. Ken tietää, jos koronasta jossain vaiheessa päästään niin tehdään joku throwback torstai ja tapetaan kaikki ruttoon tms.
 

Juhukka

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2021
85
42
18
tulin jo ajatuksissa poistamaan ketjun, kun taisi osua useammalle ohi oman ajatuksen. Mutta juuri tuota kontenttia ajattelin vain. en osaa itse ajatella tavalla miten valtaväki tämän koki ja pahoittelut.

minun tarkoitus ei ollut tuoda ahdistusta vaan ajatus kohtaamisista ja huumorin kautta pelkoja voitetaan. Vitsin kautta paha mieli voitetaan ainakin meilläpäin.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
tulin jo ajatuksissa poistamaan ketjun, kun taisi osua useammalle ohi oman ajatuksen. Mutta juuri tuota kontenttia ajattelin vain. en osaa itse ajatella tavalla miten valtaväki tämän koki ja pahoittelut.

minun tarkoitus ei ollut tuoda ahdistusta vaan ajatus kohtaamisista ja huumorin kautta pelkoja voitetaan. Vitsin kautta paha mieli voitetaan ainakin meilläpäin.
Turha ideoista on pahoitella. Lähtökohtaisesti yhtään tänne postattua ideaa ei ole toteutettu sellaisenaan. Ne toteutetaan ylensä yhdistelminä ja ne palvelee tarkoitustaan ehkä vähän eri tavalla. Tämän foorumin tarkoitus on juurikin tuoda esiin sitä ajatteluvirtaa ihmisiltä ja meidän ylläpidon tehtävä on sitten sieltä poimia ja yhdistellä asioita käyttökelpoisiksi ideoiksi.

Esimerkkinö tästä ideasta voisi ottaa ihan vaikka ajatuksen tasolla tuon taudin, tautihan itsessään voi olla myös joku muu kun korona, esim (koska meemiarvo) joku vatsatauti (meillä on paskapökäleet pelissä joten niiden sylkeminen hahmon ahterista olisi vähintäänkin huvittavaa). Ko. Tauti voisi myös levitä, siihen voisi sairastua syömällä esim pilaantunutta ruokaa tms.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
623
1
284
63
Jos jotakuta tuo tauti liippaa IRL kovinkin likeltä, niin voin hyvin kuvitella, että on mukava paeta farssitodellisuuteen missä ei kulkutaudeista tartte murehtia. Enkä kyllä ittekkään jaksaisi pandemiaa tällä havaa larpata. Mutta tosiaan, tulevaisuuden kannalta joku pökälepöpö ei suinkaan ole poissuljettu ajatus, ei vain juuri tällä hetkellä nappaa yhtään.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Turha ideoista on pahoitella. Lähtökohtaisesti yhtään tänne postattua ideaa ei ole toteutettu sellaisenaan. Ne toteutetaan ylensä yhdistelminä ja ne palvelee tarkoitustaan ehkä vähän eri tavalla. Tämän foorumin tarkoitus on juurikin tuoda esiin sitä ajatteluvirtaa ihmisiltä ja meidän ylläpidon tehtävä on sitten sieltä poimia ja yhdistellä asioita käyttökelpoisiksi ideoiksi.

Esimerkkinö tästä ideasta voisi ottaa ihan vaikka ajatuksen tasolla tuon taudin, tautihan itsessään voi olla myös joku muu kun korona, esim (koska meemiarvo) joku vatsatauti (meillä on paskapökäleet pelissä joten niiden sylkeminen hahmon ahterista olisi vähintäänkin huvittavaa). Ko. Tauti voisi myös levitä, siihen voisi sairastua syömällä esim pilaantunutta ruokaa tms.
Tästä sainkin idean vapun tempaukseen..
 
  • Like
Reaktiot: HezeGamer