Kun otat tietyn verran damagea, alat kävelemään "injured" kävelytyylillä By "^OdebOi"

Joonab

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Joulukuu 2019
33
1
8
Lua:
local aivittukunsattuu = false
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Wait(0)
        if GetEntityHealth(GetPlayerPed(-1)) <= 175 then -- kuinka helposti tulee injured
            setHurt()
        elseif aivittukunsattuu and GetEntityHealth(GetPlayerPed(-1)) > 199 then
            setNotHurt()
        end
    end
end)

function setHurt()
    aivittukunsattuu = true
    RequestAnimSet("move_m@injured")
    SetPedMovementClipset(GetPlayerPed(-1), "move_m@injured", true)
end

function setNotHurt()
    aivittukunsattuu = true
    ResetPedMovementClipset(GetPlayerPed(-1))
    ResetPedWeaponMovementClipset(GetPlayerPed(-1))
    ResetPedStrafeClipset(GetPlayerPed(-1))
end