Märkäpuvuista turvallisemmat.

Joppello

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2021
89
31
18
21
Märkä puvut kestää tietyn syvyyden ja tietyn ajan arvio 10-15min. Itse olisin sitä mieltä että pukuihin saataisiin mittarit jotka auttaa ihmisiä sukeltamaan oikein ettei vaan joudu teholle kun menee liian syvälle tai on liian kauan veden alla.
 

snicker

Käyttäjä
9 Maaliskuu 2021
67
46
18
no tää ja märkä puvut ei mee pilalle 15min ja aika harvoin on mennyt märkäpuku veden alla rikki
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
125
109
43
Ite sukeltanut vuorokauden aikana 2,5 kertaa saaren ympäri ja kertaakaan en ole hukkunut, ei siel tarvi tuntia olla siel sukelluksissa. Kohta pitää varmaan saada armoritkin niihin ettei vaan kuole hain puremaan 😁
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mun mielestä olisi ihan hyvä idea saada joku mittari näkymään. Kyllä oikeassakin puvussa on varmasti jossain joku mistä näkee paljonko happea on jäljellä pullossa...
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Joo eihän sen tarttisi tarkka olla, mutta joku happi käymässä vähiin indikaattori voisi olla hyvä. Joku välkkyvä merkkivalo tai joku kevyt efekti ruudulle että pää kevenee kun aivoista loppumassa happi tai jotain.

Toki sitten se pienentäisi sitä kuolemanriskiä aika rajusti, jolloin systeemin tasapaino voisi kärsiä... High risk high reward jos kun oli ajatuksena, niin ihan ymmärrettävää, että pitää itte opetella kantapään kautta kauanko voi olla veden alla.
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
117
86
28
30
Ei ainekaa itel oo loppunu happi ikin siit pullost vaik ollu kaemminki veden alla. En sit tiiä onko käyny tuuri siin mut jos menee liian syvälle nii rippistä. Korjatkaa jos oon väärässä mutta mun mielest siit pullos ei lopu happi.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
810
162
43
Länsi-Suomi
Iken mukaan 10-15 minuuttia riittää happi pulloissa. Alla yleisessä käyty keskustelu asiasta. Liian syvälle menemisestä voi joutua teholle, kyllä. Tämä on varmaankin suurin syy, miksi porukkaa joutuu tehokuntoon sukellellessa.

ikemasi.PNG
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Testattu on että helposti pystyy +50 minuuttia sukeltelemaan ilman veden pinnalla käyntiä. Liian syvälle mennessä tottakai kuolee, ihan kuin sukellusveneelläkin.