Mahdollinen metagame - nghiapop

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): nghiapop
Aika ja päivä: 2.5.2021 klo 01.45-02.00
Rikottu sääntö: Metagame - Pelasi rp-servulla samaan aikaan.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin kattomassa Hu0ppiksen striimiä ja huomasin chatissä käyttäjän "nghiaa2" Voi olla että kyseessä on jokin feikki käyttäjä, mutta en usko.

Todisteet: Hu0ppiksen striimi:
, screenshot ja logeista varmaan näkee että henkilö on ollut servulla.1619909932983.png1619910021481.png
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
tossa on mun twitch käyttäjä, toi nghiaa2 on mun toinen käyttäjä joka käyttä mun pikkuveli.
 

Liitetiedostot

  • Näyttökuva (185).png
    Näyttökuva (185).png
    361.5 KB · Lukukerrat: 61

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Miksi pikkuveljelläsi ei ole omaa käyttäjää vaan hän käyttää sinun toista käyttäjää, jolla on melkein samanlainen nimi kuin sinun varsinaisella käyttäjälläsi? Miksi pikkuveljesi katsoo Farssi-striimiä samaan aikaan kun sinä pelaat Farssilla? Eikö hän mieluummin voisi katsoa sinun pelaamistasi?
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Musta tuntuu että "nghiaapop" käyttäjä on uusi käyttäjä, koska oot tänään ruvennut seuraamaan muutamaa striimaajaa, joita nghiaa2 on mielestäni ennen seurannut. Saatan olla väärässä, mutta ilmotanpahan vaan.
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
Miksi pikkuveljelläsi ei ole omaa käyttäjää vaan hän käyttää sinun toista käyttäjää = koska hän tykkä katso gta rp videoita, ja ei osaa tehdä oma käyttäjä, niin annoin vaan mun toinen käyttäjä sille kun en jaksa tehdä sille käyttäjä.

Miksi pikkuveljesi katsoo Farssi-striimiä samaan aikaan kun sinä pelaat Farssilla? = olen kyllä omassa huoneessa ja se haluaa katso jotain farssi striimi koska pelaan siellä jne.


Eikö hän mieluummin voisi katsoa sinun pelaamistasi? ei voi.
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
rxni = en käytä twitchia paljon, katon vaan joskus noitten striimi kun on töissä jne. tiedän kyllä metagame säännöt hyvin ja myönnän että toi nghiaa2 on minun toinen käyttäjä, pahoittelut siitä
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
kyllä on otin sulle siitä kuvaa
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
jees onko asia sitten hoidettu vai pitääkö jatka? arvostan että olet hyvä valvoja koska niitä tarvitaan :D

poistin ton yks viesti koska siinä oli vähän virhe.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Mielestän tässä ei voida henkilöä syyttää metagamesta erittäin vähäisten todisteiden takia. Ei riitä mielestäni se että nimi täsmää pelaavaan henkilöön jos kellään ei ole todistetta siitä että käyttäjän takana on varmasti @nghiapop , eri asia olisi jos nghia olisi käyttänyt tuota käyttäjää pitkään ja tehnyt selväksi että se on hän. Kuka tahansa voisi esimerkiksi laittaa nimekseen Hoikki5 tms ja mennä sillä chatteihin kirjoittelemaan. EI olisi ensimmäinen kerta.
@Alluusio mielestäni tämän voi siirtää pöytälaatikkoon.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen samaa mieltä Hoikkiksen kanssa. Todisteet eivät riitä siihen, että kyseessä olisi sama henkilö. Myöskään ei ole tiedossa, että ko. henkilö olisi saanut striimin katsomisesta mitään etua roolipelissä. Suosittelen kuitenkin keksimään veljelle sellaisen käyttäjänimen, ettei häntä sekoiteta sinuun.