Mandingos / whitebandidas jengi ja niitten jäsenet

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Jos saan oman näkemykseni tähän minkä kerroin jo kyseisessä tilanteessa adminille.
Käytän nyt rp nimiä koska voin. Kyseisessä tilanteessa kaupalla olin minä(Iwace), Make, Mikko sekä Kyösti. Meidän puolella aseita oli Makella ja Mikolla. Ryöstöä puolustamaan tuli Rauno, Ritanen sekä Jytky. Me neljä siinä kaupalla vedettiin paskaksi jo ennen ryöstön aloittamista ja meistä puolustautui vain Mikko. Kyösti oli tullut auttamaan minua tyhjäämään kauppaa. Mikko ja Make olivat tulleet minun käsitykseni mukaan seuraksi auttamaan.
Vetäkää johtopäätöksenne miten haluatte mutta aseistautuneita oli vain 5 ja ampujia 4.
Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan joko DC, foorumi tai steam nimet. En saa itse selville mitään tästä että käytät ingame etunimiä.

Ja kuten Angellfall jo kerran sanoin, nyt keskitytään olennaiseen. Rankaisuja ei ole vielä langetettu joten turha huudella niitä kolmekymppisiä.

Kyseessä on helvetin vakava syytös ja te otette tämän sen verran lungisti että tuskin enää se kolmekymppinen riittää.
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
eihän tässä ole mitään pelleilyä haluttas jättää turha säätely vaan pois jos me myönnetään että me ollaan tehty väärin nii miks sitä pitäs ees käsitellä?
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
mutta siis kannattaiskohan teillä ny alkaa pikku hiljaa menemään sinne valokatkasialle päin ja laittaa ne valot päälle koska minä haluan nyt vittu oikeasti tietää että millä perusteella te syytätte meitä tästä ilman konkreettisia todisteita esim INGAMESSA olisi tapahtunut sama mitä dc:ssä lukee kyllähän tuolla dc:ssä voi lukea mitä vaan mutta se ei tarkoita että me oltaisiin käytetty pelin ulkopuolista tietoa pelin sisällä .
 

Arskah

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Maaliskuu 2020
16
6
3
mutta siis kannattaiskohan teillä ny alkaa pikku hiljaa menemään sinne valokatkasialle päin ja laittaa ne valot päälle koska minä haluan nyt vittu oikeasti tietää että millä perusteella te syytätte meitä tästä ilman konkreettisia todisteita esim INGAMESSA olisi tapahtunut sama mitä dc:ssä lukee kyllähän tuolla dc:ssä voi lukea mitä vaan mutta se ei tarkoita että me oltaisiin käytetty pelin ulkopuolista tietoa pelin sisällä .
voitko poistaa tän täältä
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
mutta siis kannattaiskohan teillä ny alkaa pikku hiljaa menemään sinne valokatkasialle päin ja laittaa ne valot päälle koska minä haluan nyt vittu oikeasti tietää että millä perusteella te syytätte meitä tästä ilman konkreettisia todisteita esim INGAMESSA olisi tapahtunut sama mitä dc:ssä lukee kyllähän tuolla dc:ssä voi lukea mitä vaan mutta se ei tarkoita että me oltaisiin käytetty pelin ulkopuolista tietoa pelin sisällä .
Se on sinun tehtäväsi todistaa ettei näin ole tapahtunut. Miten todistat sen?
Vahvistettu logeista 19.8 tapahtumat. Kuvan mukaisesti pitävät paikkansa.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Mutta eipä tuokaan sitä käytännössä todista että sitä tietoa on käytetty itse pelissä, ellei teillä ole todisteita siitä että siellä on paikalla ollut kaikki keskustelussa olleet:
 

RaunoManninen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2020
59
64
18
Ei jumalauta nyt ihan oikiasti jokanen helvetin asianomanen, älkää laittako näitä perkeleen "antakaa se 30pv jo" kommentteja. Minä myönsin tehneeni väärin ja kerroin olevani valmis ottamaan tuomion, perään tulee kaiken maailman paskaa 30pv tuomioista. Tuomio on tuomio eikä mikään vitun 30pv. Toivon edelleen että saadaan tuomiomme mahdollisimman pian koska olemme syyllistyneet sääntörikkeeseen, se mikä se on on täysin muiden päätettävissä. jariville kans, ketjussa sanottiin jo heti alkuun että MEIDÄN kuuluu todistaa toisin jota emme voi tehdä niin olkaa nyt jumalauta jo hiljaa ja antakaa adminien hoitaa homma parhaalla näkemällään tavalla. Jumalaute jätkät nyt..
 

NeehalTheSergal

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Helmikuu 2020
16
1
3
Siis jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin tämä on sana vastaan sanaa. Kummassakaan päässä ei ole jokaista kohtaan todisteita kumpaankaan suuntaan.
 

NeehalTheSergal

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Helmikuu 2020
16
1
3
Minkä takia tästä on loppujenlopuksi turha sen enempää alkaa keskustelemaan koska päätös tulee jokatapauksessa olemaan meille rangaistus. Sen takia itse en jaksaisi sen enempää keskustella asiasta kun kummallakaan pualella ei ole minkään näköisiä todisteita. Joten myönnän rangaistukseni olkoon se mikä on.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Olemme @Kuutti n kanssa käyneet tilanteen läpi ja tulleet seuraavaan tulokseen.

Kaikille 30 päivän tuomio.

Yksi 30 saava voisi laittaa minulle jokaisen teidän päähahmon nimen Discordissa niin laitan tuomion julkiseksi.

Suosittelen JOKAISTA olemaan valehtelematta ja jatkossa näihin reagoimaan asiallisesti.

@SnuupiTuupi valitettavasti lähtee tästä banneille. Kyseessä toinen metagaming rangaistus VIIKON sisään.
 
Viimeksi muokattu: