Metagaming - RasseTTV + Antraxin porukka.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): RasseTTV + Antraxin porukka.

Aika ja päivä: 21:30 4.9.2021

Rikottu sääntö: Metagaming

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Laitoin riimin päälle noin klo 21:00, RasseTTV oli riimin khätissä ja siitä kun lähettiin tiputtelemaan tavaraa saarelle, niin RasseTTV sekä muu Antraxin porukka rienti sinne. +kysyin aikaisemmasta asiasta että oliko hän tullut gargobobilla saarelle, vastaukseksi tuli että: "Oli tarkoituskin että saisin potkut elämysmatkoilta"

Eli jos näät striimissä tapahtuvan joitakin asioita, et saa missään nimessä liittyä siihen tilanteeseen.

Todisteet:
eli 10min ja 28s alkaa hommelit


Käsittelijäksi valitsen: @Pöhnö koska hän myös striimissä oli samaan aikaan ja näki tilanteen.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Moro!

Tosiaan taas täällä. Asiahan meni niin, että tulin servulle, kun kaverini pyysivät minua pelaamaan. Servulle päästyäni pyysin reportilla siirtoa pois saarelta johon olin jostain syystä jäänyt vaikka olin mennyt teholle, sitten admini (thoon97 visssiin) teleporttasi minut elämysmatkoille ja olin Iken striimissä kuullut, että minulla olisi potkut, mutta ei ollut. Otin siitä sitten froggerin ja menin hakemaan kaveriani (koirakasvo) keskimaan tallin läheisyydestä. Hän sitten totesi minulle, että käydään hakemassa muutama kaveri kämpiltä, mutta loppujen lopuksi haimme ne keskussairaalan helipädiltä, anyway asiaan. Tässä vaiheessa kun pääsimme sairaalan helipädille hain muutaman veden, leivän, tuen ja pakkauksia. Sitten ystäväni (paakkola) kysyi, että eikös Ville aka minä voi ostaa yhen käsiradion siihen sanoin, että kai mä voin. Siinä vaiheessa, kun olimme lähdössä sairaalan helipädiltä huutaa äitini, että pitää mennä syömään, eihän siinä muuta voinut tehdä kuin mennä syömään. Kaverini oli ilmeiseti käynyt hakemassa kamat mukaan ja heittänyt minullekin ne taskuun vaikka olin syömässä. Loppujen lopuksi saarelle lähti Paakkola, koirakasvo, xsmithin, minä ja löysä. Itse afkasin kopussa enkä ampunut yhtäkään luotia enkä edes asetta ladannut vaikka oli mp5 mukana. Jossain vaiheessa muistin kesken ruoan, että perkele kuolen kohta varmaan nälkään tai janoon, no menin nopeasti koneelle syömään, juomaan ja heitin siinä raskaat liivitkin päälle, kun huomasin, että minulla sellaiset on. Menin takaisin syömään, kun tulin takaisin kaverini huuteli minua asekämpän edessä olevassa kopussa ”Ville herätys” yms, kun olin syönyt menin kämpälle otin liivit pois ja heitin kamat kaappiin ja otin radion kaapista, koska minulla ei sellaista ollut. Paakkola heitti meidät sitten froggerilla motellintallille ja siinä taisimme kaikki tai ainakin suurin osa lähteä servulta.

"Oli tarkoituskin että saisin potkut elämysmatkoilta"
Tähän sen verran, että oltiin eilen menossa alueelle kopterilla ja yksi elämysmatkojen työn tekijä taisikin nähdä meidät ak:t rinnuksilla eli ajattelin, että joka tapauksessa saan potkut, että miksi en nyt käsiradiota lähtisi gargorobilla tiputtamaan.

käsittelujäksi voisin ottaa vaikka @iKE :n, koska hän taitaa tietää aika hyvin tästä elämysmatka casesta ja ymmärtää varmaan miksi otin gargorobin alueelle, mutta jos hän ei nyt tätä käsittele niin @HoikkiS vois nappaa koppia.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Odotan tähän videotodistetta, jossa näkyy, että kyseinen henkilö on oikeasti vain istunut afkina helikopterissa.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Ei ilmeisesti löydy video todisteita, ainakaan paakkolalta, smithiltä, löysältä tai multa.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
00:15:19 on RasseTTV laittanu viimeksi viestin, 00:36:48 tehtiin tilaus tiputukselle, 00:54:55 oli pojat jo sitten saarella ampuilemassa.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Tiedon, että olitte saarella noi sai tablettiin kun droppaus alkoi ja he olivat kopulla matkalla jo ase kämpälle
 

m1key

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Maaliskuu 2020
30
13
8
Tulin servulle, radiossa kysyttiin multa että missä oon, ja tultiin hakemaan kopulla, tässä kohtaa Rasse oli jo afkissa. Minut käskettiin saarelle tiputtaan käsiradiota, mutta suunnitelmat muuttuivat kun joku alkoi droppaamaan/tilaamaan jotain. Muilla oli kamat valmiina ja itellä oli servulle tullessa taurus mukana eiliseltä. Kun muutenkin oltiin menossa jo saarelle, niin päätettiin mennä katsomaan ketkä siellä tiputtaa ja mitä. Tultiin dropille ja katseltiin rantabaarin puskia läpi, ja yhtäkkiä alko luotia tuleen päin. Tiputettuamme nvs:ssät loottasimme heidät, ja lähdimme takaisin kopulle. Saapuessamme kopulle, rassella oli liivit päällä mutta ei puhunut mitään, eli afkasi edelleen. Lähdimme asekämppää kohti, ja veimme aseet pois. Juoksimme kopulle ja venattiin Rassea, että hän lopettaisi afkaamisen. Odotimme Rassea n. 5-10min, sitten hän lopetti afkaamisen ja vei aseet myös kämppään.
Itse quittasin hetken päästä servulta.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
"Iken striimissä kuullut, että minulla olisi potkut, mutta ei ollut. Otin siitä sitten froggerin ja menin hakemaan kaveriani (koirakasvo) keskimaan tallin läheisyydestä."

+tätäkään et saisi viedä serverille tai että sun hahmosi ei voi tietää sitä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Selkee homma. Bänneille kaikki. @HoikkiS on samaa mieltä.


Samalla kun olette bänneillä niin siivotkaa se teidän uusi meta discordi. Se haisee vasikoille. Tai sitten teillä on jonkun koneella rotta?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.