Neo22+ Joku - RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Keijjo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2020
19
6
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Neo22 ja toista ei tiedetä
Aika ja päivä:noin 21.30 16.10.2020
Rikottu sääntö:RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Spawnaan vankilaan kävelen työpajalle siellä on 3 kaveria joilla 2 on puukot kävelen niitten luo ja ne nostattaa mun kädet sitten nostin ihan kiltisti kädet ylös ne tutki taskut jonka jälkeen puukottivat minut teho kuntoon ja kantoivat nurkkaan ja sanoo kaverilleen "onneks on punanenalue"(ei klippiä).
Toinen:Spawnaan teho reissun jälkeen selliin josta juoksen työ pajalle tekemään laatikoita jossa nämä 3 kaveria on taas ja ne kaksi sanoivat minua hökäleeksi johon vastaa että mitä toiset sitten vein laatikon ja toinen tuli ja puukotti minut taas ja otti minut kantton kantoi minut torniin ja tiputti minut alas.
Todisteet:
 

Jaakko2

Uusi käyttäjä
18 Lokakuu 2020
2
0
1
Mitä pitää tehä ku en oo ollu vatsaa vassa tilanteessa. Ja ei tossa viesossa näy kuin se toinen joka tappo sut ja mä kävelin vieressä.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Otan käsittelyyn tänään.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Nonnih, kattelin viiteon tuossa lävitte.
1. Nikotiini, korjaa videosi jatkoa varten siten, että myös sinun äänesi kuuluu.
2.Vankila EI ole punainen alue, vaikka se niin näkyykin kartassa. Kyllähän teidän pitäisi ajatuksella tajuta, että ette yhtäkkiä hyppää keskimaalta SATAMAAN? Maalaisjärki.
3. Ilmeisesti itse aloit haukkumaan tuossa henkilöitä, eikä voida olla varmoja siitä, että olisit esimerkiksi uhkaillut henkilöitä tms aiheuttaen tämän tilanteen itsellesi. Ainakin haukuit heitä, kuten videolla kuuluu.
4. Pelaajan tulee AINA tehdä selväksi toiselle henkilölle, että satutat toista henkilöä, tässä niin ei tehty.

Valitettavasti käsittely on osittain mahdotonta, koska emme voi olla varmoja, uhkasitko itse henkilöitä ensin haukkumisen yhteydessä, joka aiheutti tämän puukotuksen ja pudottamisen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.